Onze baby is de laatste nachten heel onrustig, soms overdag ook maar niet altijd. Vannacht was echt drama, ze was van 23.30-04.00 wakker en onrustig.
Ze wil dan steeds drinken, maar spuugt zo veel en vaak. We laten haar veel boertjes doen tussendoor en houden haar rechtop. Ze drinkt (eerst) aan de borst, met dus tussendoor boeren en verschonen. Soms als het lang duurt geven we haar een flesje afgekolfde melk na, soms werkt dat maar soms gaat het maar door. Ze blijft dan onrustig, spugen en constant vragen om meer. Gisteren deed ze het overdag ook, ik heb haar vier keer moeten omkleden omdat ze steeds nat was van het spugen.
Ik heb niet het idee dat ik teveel melk produceer of een sterke tsr heb, dat ze daardoor spuugt, met kolven is de opbrengst niet bijzonder veel. Dit is echt iets van de laatste week ongeveer. Is het gewoon clusteren (kan dat meerdere dagen zijn?) of kan het iets anders zijn? Ze is nu 5 weken.
Iemand tips, ervaring??
Mân vriend gaat nu naar zân werk en ik was om 6.30 wakker door de peuter, dit wordt een zware dag :weary