Ja de afgelopen maand is het dus zo dat ik haar wakker achterlaat, dan draait ze op haar buik en gaat ze eerst spelen maar valt ze na zo’n 10 minuten in slaap. Niet altijd hoor, maar 9 van de 10 keer wel.
Hahaha ja het klinkt wel heel rooskleurig hè haha, gaat echt goed de laatste tijd met slapen maar we hebben ook echt rotweken/-maanden gehad. En gisteren en vandaag is het weer drama.
Als je voor van die beestjes gaat, check wel of er niet zo’n gaatje in zit…
Er komt anders water en sop in een dat gaat schimmelen, zo ranzig… als je er dan in knijpt komt er bruine drab uit…
Ik moet dus gewoon geduld hebben lastig wel haha.
Hebben jullie tips voor leuk speelgoed voor een kindje van rond de 2 jaar?
S wordt in mei 2 en ik heb het idee dat hij wel toe is aan wat nieuw en uitdagender speelgoed maar weet niet goed wat ik moet kopen.
Ja is echt intens he!
Is er een verschil tussen een lekschaal en zo’n hakaa kolf? Of zijn die lekschalen niet vacuüm? Iemand aanraders?
Zit nu trouwens te denken dat die hakaa heel onhandig is als je liggend voedt? Hoe werkt dat
@Maanzaad opzich kun je hem liggend gebruiken, moet je hem er alleen niet afhalen terwijl je nog ligt jup dat heb ik vorig weekend gedaan
Ik gebruik hem ‘s ochtends vaak, omdat mn borsten dan erg vol zitten en ik maar blijf lekken bij de andere borst (ondanks deurbeul-techniek om het tsr te stoppen, komt gewoon weer terug). Ik gebruik hem dan puur om op te vangen en zodra het lekken is gestopt haal ik hem weer weg om niks over te stimuleren, maar je kunt er ook door hem beter vacuum te zetten en in te knijpen echt mee kolven. Fijne is dat hij gewoon handsfree te gebruiken is (tot 80ml gaat dat ongeveer goed bij mij qua gewicht).
Omdat ik regelmatig dit soort pakjes hier voorbij zie komen, misschien een leuke tip; Zeeman heeft nu ook van dit soort newbornpakjes. Heb ze vanochtend in het echt gezien en zien er mooi uit vond ik (zeker voor de prijs).
(Fotos van de Ig van zeemand helmond de bus want had in die 10min echt geen tijd zelf foto’s te maken hoor haha).
Ik wil weer een kleintje om daarin te stoppen. Poe die eierstokken van mij rammelen alle kanten op.
Ik dacht dat iedereen een beetje overdreef met ‘Bambino sokjes blijven als enige echt goed zitten’ dus ik heb naast Bambino sokjes ook superleuke H&M sokjes gekocht. Nou, wat een ondingen. Die zitten circa twee minuten goed en dan zakken ze af. Dus mijn tip aan iedereen die sokken voor hun baby wil kopen: koop niks anders dan Bambino. Trap niet in alle leuke patroontjes van andere merken.
Ik vind die van de zeeman ook wel goed, little one staat op de onderkant. Ook goede antislip.
Maar bambino zijn leukst.
Woooow dit is gewoon identiek aan de prenatal haha
Haha ja idd. Alleen andere kleurtinten en geen slofjes
zijn die boxpakjes fijn eigenlijk? Ik heb er al een aantal nu maar weet niet of ze wel handig zijn in gebruik
Ik heb niks met boxpakjes haha. Vind het zo onhandig dat het open is bij die beentjes tussen de knoopjes en als ze niet in de verhouding van het pakje zijn, zit t al snel niet meer goed haha.
Maar was hier ons geboortepakje haha, maar dus maar 2-3x aangehad😅
Wij hadden deze box. Ik moet zeggen dat onze kinderen er tot ca 5 maanden regelmatig in lagen, maar daarna vanwege de beperkte bewegingsruimte om bijv een babygym neer te zetten en wat om te rollen hij wel wat klein is. Ik vond hem ook behoorlijk licht, dus als een ouder kind er per ongeluk tegenaan loopt/ stoot vliegt dat ding al alle kanten op ( ondanks een rem). Ik zou hem dus voor 6 maanden niet meer aanraden. Eerder voor echt de eerste paar maanden in een kleiner huis; anders een iets stevige grotere ( marktplaats misschien??).
Waar letten jullie op bij een matrasje? Bij de co-sleeper zat er een bij, maar bij het ledikantje niet. De prijsverschillen zijn zo bizar, volgens prenatal is die van 140 euro de meestverkochte standaard, met verzwaarde randen aan de buitenkant voor het optrekken en staan in bed. Is zoiets prima of echt de basis?
Zo veel keus
De test vd consumentenbond daar komen die van ikea trouwens als beste uit! De himlav (rond de €100) is de beste uit de test en de pelleput a €20 de beste koop. De krummelur (€40) zit in de ranking daartussen en geeft de consumentenbond zelf aan als alternatief voor de himalav.
De top 10 vd consumentenbond bestaat uit bijna alleen maar ikea-matrassen trouwens.
Oh super! Dankjewel ik ga eens bij Ikea kijken, stuk leukere prijzen ook