Tips, ervaringen & aanraders #3 (Deel 1)

Je mag hier gerust honderd keer op rij met een boekje aan komen zetten, leuk juist. Ik krijg nu met de tweede ook wel die vraag, maar ik vind het juist leuk om iets speciaal voor dit kindje te krijgen. Bv een muziekdoosje, ookal heb ik er al meerdere van mijn dochter.

En dingen gebaseerd op naam/geboortekaartje kan ook altijd. Bv een kapstokje of lampje met de naam, een houten kistje, stoeltje of schilderijtje gebaseerd op het kaartje.

2 likes

De loopy links en het hertje zijn allebei een succes hier! :blush:

2 likes

Is zo’n projector met hartslaggeluiden en white noise een aanrader? :blush: En zo ja, welke raden jullie aan?

Ik vind de hydrofiel luiers van Hema die drie voor 9 euro zijn het fijnste. Ik heb ook Zeeman, Prenatal en Bambino maar die vind ik allemaal minder, die van Hema blijven lekker vierkant.
Van de Zeeman vond ik de pyjama’s met voetjes en knoopjes heel fijn. Geen gedoe met sokjes.

1 like

Wat geven jullie bij de traktatie voor een verjaardag aan de leidsters? Voor de kinderen doe ik een plastic diertje met doosje rozijntjes op de rug, maar weer niks voor de leidsters. Een doos Merci vind ik een beetje afgezaagd.

Tiny Tony, celebrations? Ik weet niet of er per stuk verpakte koeken zijn.
Nu met Pasen zou ook paaseitjes of haasje misschien kunnen.

Ben erg van de chocolade zoals je merkt

1 like

Badspeeltjes, die moet je toch regelmatig vervanger. Die Tikiri vind ik erg mooi, met een rammelaar erin.

Wij hebben 6 van die mini badeendjes in verschillende kleuren en dat vind L echt het allerleukste. Heb ook wat ander bad speelgoed maar die eendjes is het enige waarmee ze speelt haha

1 like

Deze van hema

3 likes

Zo’n beestje wat peddelt. Wij hebben een schildpadje gekregen en in het begin ging ze die vooral volgen en dan proberen aan te tikken als hij langs kwam. Of bv in der mond stoppen. Nu kan ze hem ook zelf opdraaien, helemaal trots is ze dan haha. Ik weet niet waar die van ons van is, maar bv Munchkin en Playgro heben er ook.

Of een badboekje, ook lekker om in de mond te stoppen en snel leuk dat dan als het nat wordt er kleurtjes verschijnen (tenminste bij die wij hebben van Nijntje). En als ze iets ouder is, zijn badbekers (die je ook kunt stapelen en met gaatjes erin bv van Munchkin of Mushie) vrij snel leuk.

1 like

Wij hebben deze van oball! Zitten kleine gaatjes onderin voor waterstroompjes en ze kon ze al heel snel goed vastgrijpen. Maar ik zie hierboven ook hele leuke opties misschien maar eens iets erbij halen voor de afwisseling.

5 likes

Wij gaven inderdaad ook die kleinverpakkingen van Tony’s. Die liggen meestal bij de kassa in de supermarkt. Lekker voor bij de thee/ koffie.

1 like

Voor de Lindex fans, de mid season sale is begonnen :smiley:

4 likes

Deze vind L ook altijd het leukste!

1 like

Ja, helaas ook niet zo heel veel items :unamused:

1 like

Ik heb toevallig net iets anders opgemeten en de rolmaat hier nog liggen, onze box is van binnen 75x95cm en zie dat dat ook het formaat boxkleed is wat in deze gaat.

Ik weet niet hoe beweeglijk ze al is? K. vond rond die leeftijd namelijk de box echt niks meer aan alleen maar huilen, ze tijgerde toen al aardig en kroop rond de 6,5 maand. En die werd echt diep ongelukkig in de box, dus deed haar daar alleen in als ik bv ff naar de wc ging ofzo en even privacy wilde. Toen ze 8 maanden was hebben we de box aka opslagplaats die het was geworden opgeruimd.

Nou verschilt het heel erg per kindje en was K. vlot met kruipen en zo’n kindje wat dan ook alleen maar dat wilde.

Zijn ook heel veel kindjes die er wel nog lange tijd prima in gaan en dan beetje gaan zitten spelen, alleen niet de mijne :sweat_smile: maarja dat is het rotte; dat weet je dus niet van te voren. Wat dat betreft is deze box wel nog redelijk okee qua prijs.

Met koken wilde K. ook al vrij snel zien wat ik deed dus dan zette ik haar gewoon in der stoel erbij en gaf haar dan wat groentes die ik al had gesneden ofzo. Of in een draagdoek/ringsling op mn heup.

1 like

Ik zou persoonlijk met 6 maanden geen box meer kopen, maar dat is gebaseerd op mijn eigen kind.

Deed N ook altijd maar sinds een maandje ongeveer slaapt ze verder op haar buik en ook veel vaster!

Ja mijn jongste dochter vindt het ook afschuwelijk. Maar nu (20 maanden) gaat het al een tijdje beter!

1 like