Tips, ervaringen & aanraders #3 (Deel 1)

Moest @Modena geen interesse hebben, dan wil wel graag die met de diertjes overnemen!

Ik weet wat je bedoelt denk ik! Heet een regenmaker., wij hebben die van hape. Super leuk, gekocht toen K. begon met kruipen (dan duwde ze hem weg en kroop erheen) en nu met 20’maanden gebruikt ze hem om mee te schudden en muziek mee te maken.

1 like

Thanks! Ik ga het stoeltje zo ophalen via marktplaats, als het past heel graag! Laat het nog even weten.

Veel houten treinbaanmerken zijn onderling uitwisselbaar, weet iemand of dat ook zo is voor de treinbaan + uitbreidingen die Little Dutch heeft? Dan bedoel ik niet die kleine ronde maar die grote set en de diverse uitbreidingen. Ik zit eraan te denken om die voor K. haar 2e verjaardag te vragen (ze zet nu de ronde duplotreinbaan zelf in elkaar), dacht dan kan de een de baan geven, de ander een uitbreidingsset etc.

@June88 K. is er wel eens aan gaan hangen bij dat gat en dan op en neer slingeren :joy: maar nog nooit erdoor gevallen ofzo, dat gat is de ingang en uitgang dus dat scheelt wellicht in hun beleving ofzo. Hij moet al bukken om er door te kunnen en dan heb je ook meteen het trappetje zeg maar.

1 like

Ik heb voor nu nog een riem om de spijlen gedaan, halverwege het deel waar ze op staat en de houten balk. Gewoon een oude broekriem die lang genoeg was. Dan kan ze er voor nu niet zelf uit klimmen/vallen en als ze straks wat groter is kan ik m ook weer makkelijk weghalen.

1 like

Maar hij mag er ook zelf in en uit toch :)?
Dat gat is idd om er in en uit te klimmen :slight_smile:

Ik zou die tweede heel graag over willen nemen! Probeerde je een dm te sturen maar dat lukt niet. Stuur je mij een berichtje?

Goed dat je hebt doorgezet! Wij hebben heel lang gewacht met laxeermiddel ondanks dat E best wat last had van krampjes en moeizame ontlasting. We dachten dat het er ‘gewoon’ bij hoorde. Uiteindelijk toch lactulose geprobeerd, dat was een groot drama. Weer een paar weken aangekeken en toen toch maar gevraagd naar forlax. We wisten niet wat we meemaakten! Binnen een paar dagen hadden we een heel andere baby. Veel vrolijker, slaapt overdag veel beter, beweegt meer, nooit meer moeite of pijn met poepen
 Ik zou echt iedereen aanraden om niet te bang te zijn om een laxeermiddel te gebruiken als het nodig lijkt. Hopelijk pakt het bij jullie ook goed uit!

Ik heb het anders gedaan met de IKEA variant: heb een plankje gehaald bij de gamma, die op maat laten zagen daar en die erop geschroefd ipv wat er eigenlijk hoort van de IKEA zodat het mooi past :grimacing:

2 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Tips, ervaringen & aanraders #3 (Deel 2).