Name it heeft extra skinny, ik geloof dat die X-slim heten (weet de naam even niet meer zeker, vroeger in die winkel gewerkt als bijbaantje en we verkochten die broeken heel veel voor smalle kindjes). Zit ook bij de grotere maten nog gewoon elastiek in om evt iets strakker te maken als dat nog nodig is.
De skinny fit van HM voor ā¬10.-
Wat ontzettend rot voor je, logisch dat het kut voelt. Wil hij overdag ook niet dat je buurt komt?
Onze dochter is nu ook 9,5 maand en bij ons was het zo dat ze de eerste maanden alleen bij mij rustig werd. Wat op zich logisch was: 9 maanden in mijn buik en ik was ook haar enigste voedselbron dankzij de BV.
Maar misschien kan je dat mechanisme nu ook toepassen: dus dat jij alle maaltijden (Voor zover mogelijk) kan geven? Liefde gaat tenslotte door de maag. Dat je zo gaat werken aan het herstel. Dus niet 's avonds maar focussen op overdag. Vaak vinden ze diegene het aardigst, die hen het meeste aandacht geeft (en het eten verzorgt).
Alleen dat ik weet hoe kut dat voelt. T is ook een papaās kindje⦠gillen joh, als ie weer dat papa beneden is dan was ie gewoon niet naar bed te brengen of te troosten door mij.
Als mān man boven werkt en hij hoort dat, kon ie gerust een half uur aan de deur bij de trap staan huilen dat ie naar papa wil.
En⦠dan heb ik dus 17mnd borstvoeding gegeven. Ik was opgeven moment ās nachts letterlijk alleen de voeding. Rolde van papa naar mij, trok mān shirt naar beneden, dronk en rolde terug.
Je voelt je zo afgewezen danā¦
Hier had ik juist het idee dat omdat ik degene ben die hem het meeste ziet/verzorgt, hij daarom juist zijn vader wilt wanneer die in beeld is. Zo van hĆ©ee die is er ook, beter, even van profiteren want straks moet ik het weer met alleen mān moeder doen.
Inmiddels is hij bijna 2 en af en toe heeft hij nog zulke buien, maar hij wisselt inmiddels af in wie favoriet is haha.
Zag net op de stories van Michelle Bollen dat zij de tip geeft van de spijkerbroekjes van Name It. Dat ze echt skinny zijn en ook lang.
Toevallig zit er hier een in de stad zag ik van de week. Dus daar even snel langs, thanks!
Iemand tips voor een dreumes die met eten gooit?
Ze eet lekker met haar handjes, maar elke dag is er wel iets wat ze ineens niet wil eten.
Op het kdv doet ze dat ook en pakt ze wel het eten van haar buurvrouw
Van ons gaat ook spelen/gooien als er teveel op haar bord ligt. Daarom geven we altijd maar 1 of 2 van iets per keer. Of 1 heel groot stuk juist zoals een kwart afgesneden komkommer of een peer door de helft. Dan gaat ze er jusit goed op knabbelen en opeten. Misschien helpt dit?
Ja wat @HotMomma zegt werkt bij ons ook goed. Hoewel onze opvang het dus extreem raar vond dat we het zo deden maar als we maar een paar stukjes neerleggen eet hij alles lekker op
T van 16 maanden eet sinds een paar weken echt megaslecht. Hij eet van alles ineens maar een paar hapjes, ook dingen die hij eerst heel lekker vond (=eigenlijk alles). Fruit, brood, avondeten, yoghurt; alles spuugt hij na een paar happen uit.
Al een paar avonden wordt hij 's avonds huilend wakker en blijkt dan honger te hebben, dus hij komt wel echt calorieƫn tekort volgens mij. Ik geef hem dan een papfles, maar vraag me af of ik daar goed aan doe. Leert hij dan dat hij toch wel wat krijgt en er dus geen noodzaak is om te eten als het hem aangeboden wordt, moet ik zijn avondeten bewaren en hem dat dan geven, of nog andere tips?
Wij gaan de middag fles maar weer geven. Vannacht rond 3 huilen van de honger en ze wordt moe en hangry rond avond eten.
Gaf rond 15 of 16 sinds deze week snackje (baby koekje of rest van haar brood, of iets anders) en water. En dan 18 eten en 19-20 laatste fles.
Maar sinds stoppen is ze snel huilerig en hongerig.
Woensdag cb afspraak dus vraag nog wel keer na.
Soort kinder yoghurt wilde ze niet eten.
Bedankt voor je antwoord! Ik ga inderdaad gewoon rustig afwachten tot ze wat ouder is, nu vind ik het nog geen probleem.
Bij ons op de opvang eten ze tussen de middag brood helaas. Ze kunnen eind van de middag warm eten geven als je daar thuis geen tijd voor hebt maar dan moet je een potje meegeven. Ivm hygiƫne mag je geen vers eten meegeven van de GGD (?). Helaas, ik had haar graag tussendoor ook warm eten gegeven. En goed, die groente kan ik haar ook wel zelf geven Ze eet toch nog niet met de pot mee.
Ah wat lastig⦠Want je wil niet dat hij honger heeft maar je wil inderdaad ook niet dat hij āleertā dat hij toch wel iets krijgt. T heeft deze fase 3 jaar lang gehad (sorryā¦) en zij had echt specifieke dingen die ze dan wel at. Bijvoorbeeld penne, kip sate en sperziebonen. Dan aten we dat gewoon echt mega vaak, zodat ze toch iets binnen kreeg.
Ik vind het herkenbaar in zoverre dat R ook ineens ās nachts weer twee flessen drinkt, terwijl hij ook altijd overdag goed at. Maar het kan ook een reden hebben dat hij even minder eet, bijv een kies ofzo. Ik denk trouwens niet dat hij dit echt als link legt, vooral niet als die fles pas gegeven wordt nadat hij weer wakker is geworden. Trekt vanzelf wel weer recht
Ja, echt hangry. Het is gewoon nog te vroeg voor ze denk ik.
Ja soms helpt het, maar vaak is ze super ongeduldig met losse stukjes en wil ze gewoon snel eten ofzo? Andere keren ligt er idd te veel en gaat ze met 2 handjes over haar dienblad schuiven en vliegt het weer rond.
Pap wil ze eindelijk wel sāochtends met een lepel, maar soms dan wil ze ineens weer even niet en duwt ze de lepel weg of trekt ze hem uit mijn handen.
Blijven proberen dan maar!
Heeft iemand een goede truc om baby (11 maand) neusspray toe te dienen?