Over tijden en eten, bij ons ging en gaat T niet voor 20.30-21u naar bed. Vinden we heel fijn omdat mijn man dan hem ook nog ziet door de weeks⊠zou hij om 19u er in gaan, dan zou mân man hem alleen in het weekend zien. Dat vinden we best een heftig idee ofzo?
Maar we hebben ook de mazzel dat het T zân natuurlijke ritme een beetje is en was als baby al. En dat ik nooit voor 12u werk, dat is wel een bewuste keuze sinds T er is. Daarvoor werkte ik meer ook in ochtenden op scholen etc, nu meer focus op naschoolse opvang. Op 1 dag na, en dan werkt mân man thuis. Dus hij kan en kon ook altijd gewoon 21-8 slapen - of langer als nodig.
Koken is 3 dagen deel van mân werk (dan eten cliĂ«nten mee) en eten dan rond 18u - daarna breng ik cliĂ«nten naar huis. Dan eten we met zân alle, soms met mân man als die al thuis is. Soms met alleen cliĂ«nten.
Ik ben dan 19.30 helemaal thuis en klaar met werken. En de andere twee dagen kookt 1 van ons of doen we diepvries maaltijd (van pasta saus of nasi oid maak ik altijd 3x zoveel: 2x vriezer, 1x ââliveâ)
Als er geen cliënten zijn eten we wat later: 19u.
We eten dus wel altijd âmet zân alleâ. Ook zonder mân man zitten we wel met 4 aan tafel minimaal