@morange @Mhysa ik denk dat ik K. morgen of zaterdag gewoon even mee naar de winkel neem om te passen en te kijken hoe die jassen vallen, want dat scheelt ook nog wel idd. Het hoeft zeker voor een jas niet perfect aan te sluiten want ook fijn als er een trui onder kan en dan nog comfortabel zit, maar het moet ook geen megagroot ding zijn. En als ik te erg twijfel ga ik wel op jacht naar een jas als het echt nodig is, heb afgelopen winter ook gewoon een jas voor der kunnen kopen toen de andere te klein werd. Misschien iets beperktere keuze, maar dan is het lang leve online shoppen 
Koop nu idd ook niks meer vooruit, behalve onlangs toen het meeste in 80 krapper begon te worden dingen in de volgende maat want dat is toch wel handig 
Bizar eigenlijk he hoe hard ze het eerste jaar groeien en hoe langzaam daarna!
@Grey oh goeie tip! K. Gaat alleen op de lengtelijn alle kanten op haha. Qua gewicht en hoofd zit ze mooi stabiel op ongeveer dezelfde lijn maar op de lengte gaat het echt van boven, naar tijdje gemiddeld en vorige keer nog hoger dan ze ooit heeft gezeten op die lijn😂