Lieve meiden, ik ben benieuwd wat jullie zouden doen. Vooral naar de meningen van de mensen hier die zelf op de opvang werken 
Lang verhaal over nieuwe opvang
Wij hebben net gehoord dat er vanaf november plek is op een opvang in ons nieuwe dorp, super fijn! Nu zijn er een paar opties en ik ben benieuwd of jullie misschien nog dingen zien die wij missen. R zou vanaf november 2 dagen gaan en vanaf december 4. Hij wordt in juni 2.
Nou is er plek op opvang 1 in de babygroep (0-2 jaar) Deze is 10 minuten fietsen van ons huis. Hier zou hij dus terecht kunnen. In januari opent ook de nieuwe kleine locatie opvang 2, op maar 5 minuten afstand van ons huis en met kindjes van 0-4.
Nou heeft opvang 2 onze voorkeur omdat R grotere kindjes leuk vindt en hij dichterbij is. Dan zouden we alleen over 3 maanden weer van opvang moeten wisselen, dat wordt wel heel veel verandering na deze aanstaande verhuizing. Opvang 1 is dus een optie, maar wat gebeurt er als je uit de babygroep groeit? Ga je dan sowieso naar een andere groep? Dan moet hij ook wisselen, of is het zo dat er bij wisselen op een locatie ook andere kindjes meegaan? Dat zou dan weer fijner zijn. Opvang tot januari door grootouders is helaas geen optie.
Ben benieuwd wat jullie zouden doen
is een beetje een luxeprobleem hoor, maar je kunt er toch je hoofd over breken. Vooral gezien het feit dat we hier een best gekke opvang hebben, kan ik het niet zo goed inschatten wat handig is. Alvast bedankt als je tot hier gelezen hebt