Ik ben heel benieuwd of iemand dit herkent.
N. krijgt nu zo’n 6 weken hapjes. Hij hapt goed, heeft er zin in, ook in meer. Maar eigenlijk komt het er ook altijd wel weer uit kort na het eten. Het maakt hierbij niet uit wat we hem geven Soms kokhalst hij nog (terwijl ik gepureerd eten geef). Maar het spugen is niet kort na het kokhalzen. Ik wil het CB ook nog even vragen wat we kunnen doen. Maar ben benieuwd of jullie dit herkennen en tips hebben. Hij is nu 6 maanden dus eigenlijk kunnen we nu ook beginnen met brood etc. maar dat ‘durf’ ik nu eigenlijk niet zo goed. 
ik zou iig wel specifiek aangeven wat je ongeveer wil, om idd te voorkomen dat er weer allemaal spul bijkomt waar niet naar om wordt gekeken (zo kreeg K. afgelopen weekend knuffel nummer 101 en daar kijkt ze dus totaal niet naar om. De bal die haar achterneefjes kregen vond ze vele malen leuker
)
Ik zou het eigenlijk niet weten. Lag je kleintje in de reiswieg wel stabiel?
Helaas weigert ze een papfles te drinken, na een paar slokjes gooit ze de fles weg. (Gooien is hier een dingetje
) Vooral die middagfles tussen 15 en 16 uur mag wat mij betreft weg, maar als we die weghalen is ze zo prikkelbaar en zeurderig rond 17 uur.
Ja, dat is dus na de fles van 4 uur. We geven dan ook wat te eten en drinken. Denk idd dat we maar nog een boterham of fruit of iets moeten geven voordat we die middagfles kunnen vervangen.