Wij hebben er worteldoek onder, maar water loopt daar idd doorheen. Ons huisje is 2e hands en sluit op onze stoep niet overal even goed aan, dus om te voorkomen dat er constant zand naast ligt (mislukt want niks leukers dan zand naast de zandbak scheppen)
Met een eigen kat zou ik denk ik wel voor 1 met een deksel gaan of zo’n net eroverheen. Die houten met zo’n bankdeksel zijn ook heel tof, daar heb ik eerst naar gekeken maar we wilden ook een schommel en wisten bij de overkapping niet zeker waar de draagbalk zat dus we gingen van een zandbak en schommel naar heel speelhuis met ooo nog een glijbaan
dit is wat hun erover zeggen op de site
Een zeer verfijnd houten zandbak accessoire die ervoor dient om binnendringende dieren buiten te houden, maar die bovendien voor geventileerd, geurloos en fris zand zorgt.
Het Zandbak Afdeknet zorgt ervoor dat de zon, regen en de wind werken als een natuurlijke reiniging van het zand en daarbij verdampt het vocht. Hierdoor blijf het zand geventileerd, fris, droog en geur-vrij. We raden ten zeerste aan om de Zandbak niet compleet te overdekken, dit kan namelijk schimmels veroorzaken.