Pfff, K. (16m) drinkt al 3 dagen super slecht. Zodra ze een beker ziet meteen hoofd weg, lippen stijf op elkaar of een complete dramaqueenaanval. Thee, water, melk, aanmaaklimonde open beker, zelfs flesje (drinkt ze al maanden niet meer uit) al geprobeerd. Normaal als wij iets drinken wil ze dat ook, het liefste uit ons glas. Maar nu zelfs dan niet. Mn man heeft vandaag zelfs ice tea en spa rood geprobeerd, dat mag ze normaal echt niet hoogstens 1 slokje, maar ook dat wil ze niet. Ze wordt gewoon echt boos, slaat het weg etc. Er staat altijd een beker water beneden (en in haar bed) waar ze bij kan en normaal vul ik die gedurende de dag bij… nu heeft ze aan het einde van de dag misschien 200ml op,
Ik wil er ook geen gigastrijd van maken, maar ze moet echt meer drinken: plasluiers zijn nog wel oke maar nemen af en ze heeft vandaag echt moeite met poepen. Heel hard persen, huilen en dan met veel moeite een klein hard drolletje (al 2x). Ze heeft ook echt een megakort lontje sinds gisteren, der zit der duidelijk iets niet lekker.
Dus gooi al jullie tips maar op me aub. Heb al besloten dat we morgen maaltijdsoep eten iig.
Tldr; K. drinkt sinds 3 dagen megaslecht, plasluiers nog oke maar nemen we af en ze heeft nu echt moeite met poepen, poep is ook heel hard.