Mijn kind kreeg pas haar met 2,5 jaar haha. Daarvoor had hij amper haar. Dus komt vast goed!
Ah te lief!
Dit is hier de krullenstatus. Vooral in haar nek. Maar verwacht dat de bovenkant uiteindelijk ook nog wel gaat krullen
Schattig! Ik denk dat een spray dan inderdaad wel genoeg is.
Hahaha ja N heeft precies hetzelfde kapsel. Iets korter nog, waardoor het achter echt zo’n peplum afdakje is. Ben benieuwd wat het gaat worden over een paar jaar.
Onze N heeft ook zo’n kapsel. Ik ben ook echt benieuwd of en wanneer het bovenop gaat krullen.
Haha ja hier ook (12 maanden). Iedereen die hem ziet zegt steeds ‘oh, nu krijgt ie echt haar hè?’ Maar het is al maanden hetzelfde aka bijna niks haha
Ik heb deze ook, maar zag pas later dat erop staat dat het vanaf 3 jaar is. Heeft iemand een idee waarom een shampoo/conditioner niet geschikt zou zijn voor kinderen onder 3 jaar?
Babies snap ik nog vanwege parfum, maar op een gegeven moment maakt dat wat minder uit lijkt me?
Hahaha love al jullie krullen. Bij ons is het de platste albino situatie ooit:
Wat voor maat jasje moet je kopen voor je newborn? 50/56 of 62?
Ik zou zeggen 50/56, maar had zelf geen jasje voor de baby. Lekkere wikkeldeken die ook in de maxi cosi kon en legde haar ook altijd in die wikkeldeken in de kinderwagen (evt. extra dekentje erover). Die kan je ook lang blijven gebruiken, ook als je kind een grotere kledingngmaat heeft.
Wij hadden (eind februari) vanuit het ziekenhuis naar huis zo’n fluffy berenstof jasje in maat 56. Daar zwom hij in. Echt, kind moest je goed zoeken haha. Maar verder heeft hij 4 maanden lang geen jas gedragen. Altijd onder een (wollen) dekentje in de kinderwagen/maxi cosi zonder jas. Pas nu hij met bijna 5 maanden niet meer in de kinderwagen ligbak, maar in de zitvariant zit krijgt hij een jasje aan en (bijna) geen dekentje meer.
Dussss. Lang verhaal kort; jasje heeft hij 1x aangehad hier, achteraf zou ik er niet in geïnvesteerd hebben.
Hier sluit ik mij bij aan! Ik had wel diverse vestjes. Maar echt jasjes niet echt. Maar ik ben in mei (vorig jaar) bevallen, dus was sowieso niet heel nodig.
Ik ben in november uitgerekend en ik bedoel met jasje zo’n berenvestje inderdaad!
Misschien overbodig (maar ik wist dit eerst niet)
Zou je mij willen laten weten hoe deze bevalt?
Onze decemberbaby had ook geen jas, dat is zo’n gefrot met die armpjes. Wij hadden een wollen dekentje (oude sjaal van mij zonder franjes dubbelgevouwen. En voor in de draagzak een bodysuit maat 50/56 met een rits (knoopjes zijn schattig, maar onwijs gepriegel), de eerste tijd zelfs met mouwen en pijpen omgeslagen.
TLDR: geen jas
Ik had een beren jasje, m’n zoontje is afgelopen april geboren. Het was mega koud toen nog, dus wel gebruikt in de kinderwagen. Maar had ‘t jasje meer gekocht omdat ik het zo schattig vond, haha. Het was totaal niet handig om aan te trekken, lange mouwen over lange mouwen. Dus op een gegeven moment heb ik ‘m lekker in z’n maxi cosi hoes in de wagen gelegd.
Dat vind in wel echt een aanrader trouwens! Heb er 1 van Mies & Co en die kan je tot 12 maanden gebruiken, ideaal ding! Beter dan een jas, vind ik.
@Ishq Dit deden wij ook (februaribaby). En in de kinderwagen nog een warm wikkeldeken. Als je draagt heb je ook nog je lichaamswarmte, en eventueel de extra laag van de draagjas.
Een jasje is wel weer handig voor in de draagzak trouwens, ook in de lente gebruik ik die vooral tegen de zonneschijn, maar dan is een vestje of lange mouwen soms ook al genoeg