Ik denk dat je moet doen waar jij je goed bij voelt. K. en R. hebben ook nog nooit gelogeerd, van ons hoeft dat niet zo nodig en zeker zolang ze nog nachtvoedingen krijgen slaap ik er dan toch niet beter op. Als we een bruiloft oid. hadden, was er oppas aan huis die bleef slapen. Veel fijner voor mij vond ik, want ik hield er dan gewoon rekening mee en kon de nachtvoeding dan weer zelf doen ipv. kolven.
Als uit logeren wel goed voelt moet je dat vooral doen. Of dat nou is om een nachtje bij te slapen, een nacht helemaal los te gaan of gewoon een avond ongestoord op de bank zitten of wat voor reden en met 1, 3, 10 of 30 maanden: als het voor jou goed voelt is het prima toch 
@Krekel het eerste jaar dat ze naar de opvang ging, was ik constant mee verkouden etc. met K⊠Nu alleen nog als ze echt heel erg verkouden is met groen en geel snot (maar dan is het bij mij een gewone verkoudheidâŠalhoewel dat tegenwoordig ook rot is). En als ik nu wel iets mee oppik is het minimaal. Toen ze bv buikgriep had laatst, heb ik 1 avond ook wat last gehad maar dat was het.