Ze was gister een dagje naar het KDV en vandaag ook en daar ging alles goed. We zijn idd naar de huisarts geweest en die kon ook niks vinden. Geen oorontsteking of iets dergelijks. Ook getest op corona.
@June88 Ze lijkt wel erg bang/boos…maar is wel echt wakker. Ze wijst en schreeuwt mijn naam. Ze reageert ook, en lijkt gewoon ergens pijn te hebben. Als ik niks doe, wat ik heb geprobeerd… dan werpt ze zichzelf gewoon over de rand van de ledikant. Ik kon haar net op tijd opvangen.
Gelukkig heeft ze het afgelopen nacht niet meer gehad, wel werd ze om 04:30 huilend wakker en riep ze me en wilde ze naar 'NEDEEEEEN" (beneden) maar toen heb ik haar maar even tussen ons in gelegd en hebben we nog wat kunnen slapen gelukkig. Ik wil haar liever in haar eigen bed laten, maar heb ook even geen energie meer in alle drama. Ik hoop niet dat ik de verlatingsangst zo nog erger maak.
Ik heb het vermoeden dat ze misschien last had van haar buik, ze was vorige week/weekend ziek geweest. Of misschien kwam het door de soja melk die ze kreeg. Opa en oma waren overtuigd dat L. last heeft van koemelk allergie, omdat ze soms wakker werd s’nachts en vroeg wakker was en niet vaak hele vaste ontlasting heeft en hadden een paar pakken sojamelk en een soja toetje gegeven om te proberen. (ik vond dat zelf eerlijk gezegd echt onzin)
Ik heb het zondagavond, maandag en di gegeven… en juist maandag en dinsdag nacht was het dus drama. Gister alleen weer koemelk en geen krijs sessie. Bestaat er zoiets als soja allergie?
Geen idee, we gaan het vannacht weer zien hoe het gaat. Vandaag is ze weer een dagje naar het KDV.