Is een voorgedrukt streepje.
Ik heb dit zelf ook wel eens gezien. Volgens mij, helaas, een witte test. Je ziet de positie van waar het streepje zou komen als ie zou verkleuren. Ik kan op deze foto alleen geen kleur eruit halen.
Ik wil graad een bedbumper kopen want mijn baby beweegt heel veel en belandt zo met haar beentjes tussen de bedspijlen. Ik wil graag zo’n ‘vlecht’ kopen om heel de bedrand te bedekken.
Zijn deze wat kwalitatief? Ik heb al gehoord dat veel bedbumper niet goed blijven zitten.
voor mijn zwangerschap vond ik het blijkbaar nodig mijn lichaam elke dag te martelen met high waist skinny jeans, die ik inmiddels wel weer aan krijg maar niet meer aan wil
ik doe dan na een half uur zitten toch de knoop open etc
m’n joggingbroeken ben ik meer dan zat dus vertel, wat is de broek voor een nog niet helemaal terug naar voorheen lichaam?
Only poptrash!
Heb deze vorige week binnen gekregen en allemaal goedgekeurd. Ik vraag me nu af waarom ik mezelf de afgelopen jaren gemarteld heb met superstrakke skinny’s.
ah nice!
ik ga denk ik de mom high ankle jeans bestellen, die girlfriend ziet er ook goed uit maar is er niet meer in mijn maat
Hopelijk vind jij hem ook fijn! Die girlfriend valt wel groot vind ik dus zou je wel een maatje kleiner kunnen nemen als ze die wel hebben.
Iemand tips voor smalle spijkerbroeken voor jongens maat 104? De skinny jeans van zara en mango zijn te breed, zelfs met maximaal aantrekken van de elastieken, dan passen ze wel maar zit het alsnog breed bij de heupen.
Hij heeft wel een skinny jeans van de meisjes afdeling van de zeeman, opzich hele leuke broek alleen vond ik de knieën wel snel vaal worden.
Name it had ik ook gevonden inderdaad, maar weet niet of dat echt skinny valt? Heb jij hier ervaring mee?
Veel merken en winkels hebben namelijk skinny jeans, maar dat valt alsnog veel te wijd voor hem.
Name it heeft ook een x-slimlijn, die vallen nog smaller.
Dankje! Ik heb ze gevonden op de website van Name It, ga deze bestellen hopelijk is dat wat! Ik weet trouwens ook niet echt wat het verschil is tussen skinny jeans en slim fit jeans? Ik zie dat bij meer winkels dus had bij zara beide gekocht, die broeken vielen precies hetzelfde
Een skinny en slimfit hebben beiden over het algemeen een smalle pasvorm, maar een slimfit heeft iets meer stretch bij de benen meestal. Die x-slim van name it zijn qua heupen weer smaller dab een skinny of slim als het goed is
Ik heb zon 12jr geleden bij name it gewerkt in een winkel, daarom weet ik dat nog want op het oog is er idd weinig verschil tussen!
Ik heb even de post er bij gezocht, was toen deze.
Inmiddels niet meer verkrijgbaar bij Wehkamp helaas.
Klopt. Je eigen kind en smaak ken je het beste.
J speelt hier nog dagelijks mee en kindjes die over de vloer komen komen vinden het ook zeer interessant speelgoed. Kwaliteit is ook goed want het valt regelmatig maar het ziet er nog heel netjes uit.
Ik weet niet of ze tot 104 gaan, maar ik heb een paar (spijker)broekjes van de Wibra voor mijn schrielkipje en die zitten echt mooi!
Ja, J heeft het keukentje gekregen van mijn zus, haar dochter was er te groot voor geworden.
De keuken heeft toen een fikse opknapbeurt en een nieuw oventje gekregen (met dank aan handige echtgenoot), en wordt dagelijks gebruikt.
Bonus; er past veel speelgoed in de oven.
https://www.instagram.com/reel/CLKWu-qlAgS/?igshid=xgax5rsosad6
Shifra had een tijdje geleden ook deze tip, om puzzels in een soort doorzichtig hoesje te doen. Ik kan die hoezen alleen nergens vinden, iemand tips?
Yes! Het heet een envelopmap.
Ik heb deze van de hema: