Hahahah echt he. Ik was ook verbaasd en dacht dat doet K. écht niet, die komt er iedere keer uit. Maar het zijn ook hele andere kindjes dan K. (en N.). Zo kun je bij die ene gewoon iets eten zonder dat ze er iets om geeft. Zit iedereen te eten en zij zit er gewoon naast aan tafel zonder eten en het boeit der niks. Nou als ik al een kast open trek staat K. erbij, laat uit staan dat ik iets kan eten zonder dat K. ernaar om kijkt. Of ze nou net gegeten heeft of niet 
Maar ik moet zeggen, wij hebben bij K. nu sinds kort de zijkant van haar ledikant eraf omdat ze eruit begon te klimmen en de keren dat ze er zelf uit is gekomen zijn op 1 hand te tellen! Vorige week hoorde ik van alles, kwam ik boven, ging der deur ineens open maar dat is ook een van de weinige keren. Zelfs als ze niet wil slapen blijft ze er meestal in? En 9 vd 10 keer roept ze ons in de ochtend en pas als wij haar deur open doen (hebben de klink nu omhoog) komt ze er dan uit? Ze zit dan wel al met haar benen over het randje, maar ze wacht dus tot wij er zijn. Had ik dus écht niet verwacht.
Van de week stond ze wel al voor haar deur klaar in de ochtend trouwens, met al haar knuffels in haar armen. Zo lief.