Tips, ervaringen & aanraders #4

Die wou ik tippen haha. Zie zie telkens voorbij komen op insta enzo :see_no_evil:

2 likes

Pas ging het hier over mooie picknickkleden, vanmorgen deze gekocht bij de appie;

Lekker alles luipaard :leopard: :black_heart:
Hij heeft ook zo’n waterafstotende isolerende laag onderop!

15 likes

@DonnieDarko kan het niet helpen dat ik dacht: echt iets voor jou :see_no_evil:

3 likes

Hahahaha. rent naar de appie:grimacing:

5 likes

OMG dat kleed :heart_eyes:

2 likes

Zit een zwangerschapsbadpak nou lekkerder dan bijv. Een badpak in een maatje groter?

1 like

Wij hadden deze, Black & White gymini van Tiny Love. Ik vond hem best goed te doen qua looks!

3 likes

Ja. Vond ik wel.
Ik hield bijv gewoon m’n kont en schouders etc. En 2 maten groter lubberde dan bijv heel erg op m’n billen. Maar had m’n buik wel nodig…

1 like

Ok thnx! Ik vind het tot nu toe allemaal mwoahh… net als positiekleding… alles is zo degelijk met hoge ronde halsjes en bloemetjes printjes :roll_eyes:

Herkenbaar die struggle.

Ik heb gewoon een bikini gedragen tijdens beiden zwangerschappen. Had voor mn borsten zowe qua cup als omtrek wel aantal maten groter nodig, maar broekje gewoon in mn eigen maat. Na de zwangerschap kon ik qua omtrek mn oude bikini’s weer aan, alleen qua cup niet. Man vond dat het prima kon… uhm tsjah als je bij iedere stap die je zet op wilt letten of je tepels er niet uitvallen omdat de bikini niet meer bedekt kan het inderdaad prima :stuck_out_tongue:

1 like

Ik heb de babygym die @Suikerklontje aanraadt op marktplaats gekocht voor 10 euro. Misschien nog een optie als je er over twijfelt?

1 like

Wij hebben deze van Lupilu van de Lidl:

Lupilu-Baby-Activity-Gym-Baby-Mat-Baby-Gym
Die stimuleert buikspelen door dat spiegeltje en andere frummeldingen

2 likes

Ja, deze hadden wij ook! Dochter vond deze superleuk, hoorde alleen het muziekje in een van die beestjes ā€˜s nachts nog in m’n hoofd.

1 like

Ja misschien. Ik ga maar weer even stoeien met de tuigjes haha. Thanks!

Nou zo lang spelen ze niet met zo’n gym natuurlijk. En je kunt er zelf ook andere speeltjes aan hangen hĆØ. Alles met een haakje of lusje er aan kun je er aan vast maken in plaats van de speeltjes die er bij horen.

2 likes

Wij hebben er ook een van Tiny Love alleen dan met kleur, de farm editie geloof ik. Hij vindt hem erg leuk en begint er steeds meer en langer mee te spelen.

Ik heb echt 3 super fijne badpakken gekocht bij h&m in de grootste maat die ze hebben en die zaten heerlijk en ook mooi bij mn enorme tieten.

En als ik echt hoog zwanger ben doe ik gewoon een bikini aan denk ik

Ik droeg al een tijd geen bikini’s meer door striae en omdat ik het niet mooi vind staan bij mijn figuur. Opzich zou ik het hoogzwanger misschien wel dragen als ik een mooie buik heb, die striae kan me dan gestolen zijn. Maar ga over 3 weken op vakantie en ben dan 24 weken dus geen idee hoe zwanger ik dan ben haha

Hahaha nee ik heb hier ook nooit klachten gehad. Ze hebben er iig veel onder gelegen. En het spiegeltje was een grote hit toen ze wat langer op hun buik konden liggen. Lagen ze naar zichzelf te schaterlachen steeds :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik had dus vanmorgen een weegafspraak bij de GGD omdat hij Ć­etsje onder z’n lijntje was geraakt een maand geleden, nou zat er weer helemaal mooi op. Maar ik had dus daar ook gezegd wat we van plan waren met de twee warme happen omdat we graag terug naar de 3 flessen willen, gaan ze daar echt een beetje moeilijk over doen en dat hij wel echt brood moet eten. Denk ik: ja, wil ik ook wel maar kan het er moeilijk inproppen allemaal. Heb dus net m’n eigen plan getrokken en hem en flinke groente hap gegeven, ligt hij net te spelen op z’n kleedje, heb ik er dus steeds een stukje brood ingekregen en inmiddels heeft hij bijna een halve (droge) boterham op?? Haha snap er niks van. Maar goed, wel even kijken of ik die fles nu achterwege kan laten, lijkt me wel met een hap van 175 g en een halve boterham :sweat_smile:

3 likes