Tips, ervaringen & aanraders #5

Ik heb geen ervaring met bloedprikken, wel met narcose en een andere ingreep op dezelfde leeftijd. We zijn de hele ochtend in touw geweest en ik vond het heel pittig.
Het helpt wel om zelf rustig te blijven, dat straalt vertrouwen uit naar je kind. En als je niets kunt doen, omdat er nou eenmaal geprikt moet worden, kun je nog wel tegen je kind blijven praten. Mijn dochter werd daar niet rustiger van maar dan had ik nog wel het idee dat ik iets voor haar kon doen.
Sterkte! Het gaat ook weer voorbij, en wat hierboven ook gezegd werd dat zodra je weg kunt het ook weer snel over is.

1 like

Mijn nichtje heeft dit soort krijtjes. Makkelijk vast te houden en kleuren volgens mij met redelijk weinig kracht. (Heb zelf nog geen kindjes alleen een mini kaasvlinder in mijn buik, dus vandaar geen eigen ervaring).

3 likes

Late reactie, maar ik heb dit boek in huis. M’n dochter is nog te jong, maar er staat echt leuke ideeen in voor knutselen en spelen.

3 likes

Jazeker! Wat wil je ervoor hebben?

1 like

Vraagje: is dit pakje niet veel te smal? Het is van Lindex, maat 56, maar ziet er bij de heupjes/billen zo smal uit als er ook nog een luier in moet. Is m’n eerste kindje en in maart uitgerekend, dus nog geen idee en kan ook niets (laten) passen

:grin:

Beetje lastig in te schatten zo van de foto, maar dat denk ik niet hoor!
Volgens mij komem er bij veel pasgeboren baby’s die spekjes pas later.

Lijkt mij ook prima hoor, zat vaak ook wel rek in.

@LunaLovegood @Spaties thanks! Ik ga het tzt gewoon aan proberen :blush:

1 like

Wij hebben peuter dekbedje van Ikea incl het dunne kussen van Ikea. Mijn oudste heeft er lekker onder geslapen en de jongste dochter slaapt er nu ook goed onder! Ik ben er tevreden over

1 like

Hebben jullie een idee waar ik een leuke gebreide muts/ beanie kan kopen? Dus zo een standaard model helemaal gebreid.

1 like

Ik zie dus veel van die ‘kindermodellen’ met oortjes of dierenfiguren maar ik zoek echt zo een normale gebreide muts

Ziloen, hvid, Google op wollen strikmutsje.

2 likes

Ik weet niet of je echt een dun babymutsje bedoeld of een dikke gebreide muts, maar deze zag ik bij zoenvoorgust. Moet je wel €36 voor over hebben.

1 like

Ja dit bedoel ik! Maar inderdaad niet zo een vriendelijk prijsje.

1 like

Nee, dan kun je beter zelf leren breien denk ik :grin:

1 like

Jazeker! Ik pb je even

2 likes

Misschien deze? Wat goedkoper

2 likes

Een baby van 6 maanden mag met eten toch in een kinderstoel zitten? Of mag zoiets echt pas als ze zelfstandig kunnen zitten? Lees overal wat anders maar met eten moet hij toch goed rechtop zitten lijkt me. Als je hem tegenhoud kan ie wel zitten trouwens, alleen weinig balans nog.

Zalando heeft er veel, ook in de aanbieding nu

1 like

@Superkonijn hoe is het gegaan vandaag? :kissing_heart: