Nee niet ieder dutje, eigenlijk pas sinds een week of 2 af en toe. Ze is gelukkig over het algemeen een goede slaper, maar dan wel in bed, zonder afleiding. Alleen als ze ziek is slaapt ze wel eens bij mij.
Afgelopen weken rommelde ze een beetje, ze wilde niet graag alleen zijn denk ik? Ze heeft ook een paar keer niet geslapen, was gewoon niet moe. Ik heb liever dat ze wel een dutje doet, dan trekt ze de dag wat beter. Dus als dat dan niet lukt in bed, maar wel op mij, vind ik dat helemaal prima. En ik geniet er ook gewoon van, het komt zo weinig meer voor 
Mijn vriend vroeg me ook af ik niet bang was haar nu een nieuwe associatie aan te leren. Ik denk dat dat wel meevalt, omdat ze over het algemeen dus goed slaapt. Misschien was ze niet fit, of gebeurde er van alles qua ontwikkeling waardoor ze mijn nabijheid nodig had?
En mocht het wel een nieuwe associatie opleveren, tja, dat zie ik dan wel weer? Ik zie niet zo snel beren op de weg.
Als jij nu voelt dat je zoontje dit nodig heeft en je vindt het zelf niet vervelend zou ik het gewoon zo doen en hem verder op jou laten slapen.