Wij hebben ook de sniglar (moest m even googelen) en hij is goed en goedkoop. Ik wilde graag een ongelakt houten bedje dus daarom is het deze geworden, bevalt prima. Dat het niet als peuterbedje kan vind ik niet erg want ze past er voorlopig nog prima in (ze is nu 20 maanden) en het peuterbed dat we alvast hebben gekocht is echt een slag groter en een hele andere stijl.
Hier hebben beide kinderen wel een kledingkast op de kamer. Ik heb veel bewondering voor iedereen die alles in een commode weet op te bergen want die zat hier binnen no time vol! Nu hebben wij oude commodes en niet zoân hemnes die door de lades waarschijnlijk beter in te delen is. Maar hier zit de commode echt wel vol met luiers, verzorgingsspullen, beddengoed, slaapzakken en rompers dus ben ik blij dat we voor kleertjes een extra kast hebben. Helemaal als ze wat groter zijn vind ik het wel fijn dat de kleding hangt en ik overzicht heb wat ze allemaal hebben.

dus die moeten er sowieso komen! En kinder-tuigereedschap is wel een goede ja! Hij vindt het nu ook heerlijk om te âhelpenâ in de tuin. En een schortje is ook wel een heel tof idee! Dank je, allemaal dingen waar ik zelf dus nog niet aan had gedacht!