Ze hebben hem ook bij de action, m’n dochter vond het heel leuk en lekker stevig!
https://www.action.com/nl-nl/p/playgo-ballentoren/
Ik vind hem zeker stevig genoeg! Ik heb alleen na onze verhuizing een schroef dolgedraaid waardoor hij nu wel een beetje gammel is maar dat is mijn eigen schuld. Hiervoor was hij gewoon stevig. De spijlen zijn zeker geen belemmering, of nouja ze kan er nu niet zelf uit en dat is juist een voordeel haha. Er zijn veel eisen voor babymeubels zoals afstand tussen de spijlen enzo en daar voldoet dit bedje gewoon aan. Met een antiek bedje moet je even controleren of die afstand wel goed is maar met nieuwe bedjes van een grote partij als ikea mag je er volgens mij vanuit gaat dat dit aan de voorschriften voldoet.
ik heb hem ook van de action en het is echt een hit!
ze kan de ballen gebruiken als sambabal, multi inzetbaar dus
Ik had hier denk ik een korte versie van en die vonden ze wel leuk.
Dit is die van quercetti ofzoiets toch? Die hebben wij aan R. gegeven voor haar 1e verjaardag 3 weken terug en is een grote hit. Zowel bij R. als bij die van 2,5 ;). Met een beetje oefenen lukt het R. nu ook zelf, ze vindt het prachtig mooi en ze gaat de hele dag het huis door met die ballen in haar handen haha, die zijn nog de grootste hit.
De kleuren komen trouwens totaal niet overeen met het plaatje. Zijn een stuk feller in het echt, dus als je het op de kleur uitzoekt zou ik voor die van Little Dutch gaan (als die ballen ook rammelen tenminste). Die is wel iets kleiner/minder verdiepingen. Heb dat toen ook hier gedeeld trouwens, zelfs op de doos en officiele fotos zijn de kleuren zoals op jouw plaatje echt stom. Kan straks wel even een foto maken vd kleur in het echt trouwens.
@Timeless wii hebben ook de bioplasticvariant, maar die is de afgelopen weken al tig keer in en uit elkaar geweest, omgeduwd etc. Heb je je geld terug gekregen want na 1x spelen al verbogen lijkt me niet de bedoeling?
Jaa, je had hier gepost van die kleur ja! Echt stom idd. Want het lijken hier mooie zachte kleurtjes.
Ik heb nu die van de Action besteld via Click & Collect. Thanks voor de top @Pythagoras @Gelatelli
Ja vind dat echt een beetje misleiding. Alle foto’s van hun playbio-lijn hebben die kleuren maar denk dat de rest ook gewoon fellere kleuren zijn in het echt. Het komt niet eens in de buurt joh. Snap het ook niet zo goed, want als mensen het kopen om de kleuren en dat echt belangrijk vinden werk je toch alleen maar retourneren in de hand?
Edit; aangezien ik er nu toch langs liep even ter vergelijking. Speciaal voor de foto de kleuren in dezelfde volgorde gezet.
Heeft er iemand nog een tip voor een leuke opbergmand of rek voor kinderboekjes? Liefst van hout of rotan.
Kan nergens iets vinden wat een beetje leuk staat en niet enorm is qua formaat of prijs.
Deze hebben we in de woonkamer, maar daar past dan ook weer niet zo heel veel in en is ook uitverkocht. (is eigenlijk een plantenbak)
wat een leuke mand!
wij hebben dr lievelingsboekjes in de woonkamer in dit staan:
die kregen we bij dr geboorte. super cute, soms komt ze de kamer door geloopfietst om je een boekje te brengen.
heeft iemand de gouden tip tegen haaruitval? het was 5 maanden na de bevalling wat erger, toen weer minder en nu Veel Erger.
zit naar van die haarvitaminen te kijken, maar of dat echt wat doet? en via de zoekfunctie kom ik alleen bij medische dingen/alopecia uit
Leuk! Helaas niet op voorraad en ook niet online beschikbaar. Ikea zit met leveringsproblemen geloof ik.
Is er toevallig iemand die een goede ervaring heeft met een specifiek merk voor een helm op de fiets? Wij hebben een elektrische fiets dus ik wil wel graag dat onze baby een fietshelm gaat dragen.
Wij hebben er 1 van de decathlon, volgens mij van hun eigen merk.
Wij hebben van bobike, leuke kleurtjes en goed verstelbaar zodat ze ook echt vast zitten.
+1 voor Bobike. Hebben ook maatje XXS voor babies
Tot wanneer hebben jullie je kindje gedragen in een draagzak of -doek? Ik wil graag in het begin veel dragen, ook vooral in huis. Maar denk (op dit moment) dat ik het op een gegeven moment te zwaar vind worden en liever de kinderwagen pak. Nu kwam ik op de Ergobaby Embrace, die echt bedoelt is om direct vanaf de geboorte te gebruiken. En kan tot 11 kg/1 jaar ongeveer gebruikt worden. Lijkt mij voldoende, en een fijne compact draagzak. Maar misschien zit ik helemaal mis en is zo’n ding aanschaffen voor 1 jaar zonde? Geen idee via de zoekfunctie wel een paar positieve ervaringen gelezen over de Embrace, maar niet specifiek over hoe lang ‘ie prettig is in gebruik etc. Ben benieuwd!
Hier ook bobbike fan.
Ik draag de oudste nog steeds wel eens op de rug bv bij wandelingen als ze moe wordt (bij een goede doek/zak is het gewicht goed verdeeld en is het echt veeeel minder zwaar dan op de arm dragen). Ze is 2,5 en begint nu wel echt te groot voor de draagzak die wij hebben te worden. Heb ook een geweven doek, dus moet daar eens mee gaan oefenen.
De jongste is vorige maand 1 geworden en draag ik nog zeer regelmatig, als ze in huis erg hangerig is en ik wat moet doen bv met ringsling op de heup en anders in draagzak op rug/buik (bv met wandelingen).
Het meeste heb ik hem bij beiden wel in het eerste jaar gebruikt. De eerste weken een stretchy doek van bykay, vind ze daar mooier/geborgener inzitten dan in de draagzak. Daarna draagzak en af en toe doek. Mijn draagzak is van little frog en heel fijn vindt ik (en na 2,5jaar nog goed en mooi).