Ik zag toevallig er gisteren 1 bij de wehkamp
Wij gaan binnenkort verhuizen en hebben dan ook wat ruimte voor een speelhoekje (niet zo groot). En nu wil ik alles: een keukentje, tafeltje / stoeltje, groot speelkleed voor auto’s e.d., chillhoekje met boeken. Maar dat past allemaal nooit en is ook lichtelijk overdreven
Wat zijn jullie tips voor een speelhoekje voor een kind van (dan) net twee? Wat mag niet ontbreken en wat vinden jullie fijne opbergmeubels, etc.?
Ikea keuken blijft een hit vind ik. Misschien een klein bureautje met stoeltje zodat ze kan kleuren en kleien enzo.
Dank voor jullie tips wat betreft dragen/draagzakken! Ik vind zo’n consult inderdaad wel een goed idee, dan krijg ik direct advies op maat ipv zelf aanklooien ga me er eens in verdiepen!
Huh, echt heel andere kleuren ja, wat raar zeg! Zijn inderdaad vast wel mensen die hem daardoor dan retourneren. Ik vind hem wel alsnog heel leuk en gezellig
Mijn ervaring is ook dat je eigen spieren meegroeien met het gewicht van je kind als je je kind vaak draagt! En idd wat eerder al gezegd werd, een goede kwalitatieve doek of zak maakt echt mega veel verschil.
Voor de eerste maanden zou ik inderdaad zo’n rekbare doek kopen, van By Kay bijv. Op marktplaats staan er ook heel veel. En als het dan bevalt kun je later nog overstappen op een andere doek of zak!
Is deze van Ette Tete? Dan hebben wij die ook, in het wit. Staat hier gewoon stevig, heel erg handig dat je er ook een tafeltje van kan maken.
Ik heb de zwarte van ete tere en bovenste balk is dan van staal/aluminium ipv hout het is een stevig ding.
Deze is wel iets anders dan die van Ette Tete die wij hebben. Het onderste plankje is bij onze breder waardoor je er makkelijker op kan klimmen en het lekkerder zit als bankje. Aan de achterkant zitten bij onze toren 2 in plaats van 1 latjes, wat het denk ik makkelijker maakt om er op en af te komen (ik zie E altijd dat onderste latje pakken). Ik ben in ieder geval tot nu toe heel tevreden en heb nog niet gezien dat de toren instabiel werd, ook niet als hij los van het aanrecht staat.
@Fredje ik zou als je twijfelt over een tafel/stoeltje ook zeker deze overwegen! Is eigenlijk een soort klimrek, krukje en tafel+stoel in één. En als je hem rechtop zet neemt hij niet heel veel plaats in beslag
Ik heb gehoord dat je bij Kruidvat niet-aangebroken pakken luiers mag omruilen voor een andere maat. Klopt dit, en geldt dat ook als je ze online hebt besteld? Dat je ze dan in de winkel kan omruilen?
@Keroppi Klopt! Luiers van kruidvat eigen merk kan je zonder bon ruilen! Heel handig, ik had zelf ook een keer wat te enthousiast ingekocht.
Aaah alleen van eigen merk. Ik heb Pampers voor de baby. Maat 2 past nog wel, maar 3 zit toch wel beter
Als je de bon hebt van je online bestelling lukt het misschien wel? Ik weet alleen niet binnen hoeveel tijd kruidvat retouren aanneemt.
Pff ja dit heb ik ook had echt mega veel pakken pampers gekocht laatst met een aanbieding en nu beginnen ze wat krap te worden
Ja en dan doen we ook nog eens langer met een pak omdat ze een aantal dagen per week naar de opvang gaat.
Ik ga proberen je in een privébericht een filmpje te sturen. Dan kan je het denk ik het beste zien
Zo’n learning tower geeft trouwens ook heel goed vermaak op regenachtige dagen (alleen iets minder water gebruiken dan hier, dit werd een waterballet op de grond)
same Zo’n ding is wel prijzig, maar volgens mij gaan we er echt veel plezier aan beleven. Die van ons is 14 mnd en loopt net, dat is nog wat te jong zeker?
Kan denk ik al wel hoor! Wij hebben hem vanaf 18 maanden staan en toen liep ze net. Achteraf hadden we hem nog wel iets eerder neer kunnen zetten.
Ze durft er hier alleen niet meer zelf in te klimmen. M´n man had dat stalen balkje weggehaald omdat ze er dan makkelijker in kon maar toen viel ze eruit (duh dat balkje hoort er niet voor niets bij).