Deze, de newborn sokken van Prenatal! Blijven bij mijn baby beter zitten dan de Bambino-sokken
Ik trok sokjes vaak op als kniekousen omdat ze te groot waren of uit gingen. Maillot is ook handig.
Welke buggy hebben jullie? Zoek een fijne die ook mee mag als handbagage in het vliegtuig.
Ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar dan vind ik niet welke buggyâs jullie allemaal hebben en of dat aanraders zijn
Voor handbagage zijn er echt maar heel weinig buggyâs Ă©cht geschikt. Dan moet het dus binnen de handbagageformaten passen. Je moet net geluk hebben met de luchtvaartmaatschappij en of er niet al te veel handbagage aan boord is. Ik weet wel dat de Babyzen Yoyo2 vaak past maar die is wel heel duur.
Maar goed, verder heb ik ook niet echt tips want wij zijn ook nog steeds op zoek haha.
Wij hebben de joolz aer. Ik vind het nog steeds belachelijk veel geld voor een buggy maar omdat onze kinderwagen tegenviel wilden we echt een fijne die als vervanging van de kinderwagen kon dienen. Hij bevalt heel goed! Hij is heel licht en heel makkelijk in de klappen waardoor hij overal mee naar toe kan. Hij pas in het handbagagerek van het vliegtuig maar volgens mij zijn er aparte regels voor buggyÂŽs en mogen alleen die parapluvormbuggyÂŽs als extra handbagage mee? Nouja klok en klepel er is hier vast iemand die dit wel precies weet. Het is in ieder geval een fijne buggy maar voor erbij of alleen voor op vakantie wel erg duur.
Dat doe ik nu ook, maar blijft alsnog lastig! Maillot ga ik ook proberen! Thanks!
Iemand ervaring met opvouwbare autostoelen?
Babypark heeft er net op hun story een paar gepost die mee mogen het vliegtuig in.
Wij hebben een GB pocket en die kun je heeeel erg klein inklappen (zou nog in een rugzak passen op de kleinste stand). Die neem ik altijd mee als we gaan vliegen, nog nooit problemen mee gehad. Wel vind ik het een echte reisbuggy, want ondat hij zou klein en licht is verlies je ook flink wat overig gebruiksgemak vind ik.
Ik zie ook vaak yoyoâs en die zijn echt heel fijn denk ik. Maar ook een stuk duurderâŠ
Die ziet er inderdaad ook goed en stevig uit! Thanks.
De Hamilton buggys mogen ook als handbagage. Heb ik zelf niet maar wil die wel later gaan kopen. Is ook met 1 hand in te klappen. En kosten niet veel. Hier filmpje op 1 na laatste slide.
Wij hadden een van Chicoo. Mocht altijd mee tot aan de gate. Nooit extra hoeven bij te betalen.
Wij hebben dus zoân BabyZen YoYo2 en ondanks dat ie godsgruwelijk duur is, is het een van mijn betere baby/kinderaankopen geweest.
Gekocht tijdens de pandemie dus geen idee of hij echt makkelijk in zoân overheadcompartiment past. Maar wel goed op het rekje voorop je fiets, je bagagedrager, in een overvolle auto. Vond 'm ook ideaal met het OV omdat hij zo licht is.
Alleen off-road moet je er niet mee willen
Oh en over die babysokjes, ik had er van de Zeeman en die waren de hel. Baby trappelde 2x en ze lagen weer uit. Snel weer Bambino sokjes gekocht.
Mijn dochter is net twee geworden en vind het nog heerlijk om âsochtends en âsavonds warme melk te krijgen in bed. Ze drinkt overdag niet veel dus voor haar vochtgehalte vinden wij dit prima. Echter krijgt ze dit nog steeds uit haar fles ⊠tot wanneer kan dit? Ik ben zo bang dat dit invloed heeft op haar tanden? Maar ik zou ook niet weten hoe ik het anders moet geven. Een beker is zo onhandig in bed en een tuitbeker is denk ik net zo slecht?
Iemand tips?
Zoontje heeft tot aan zân 3,5 ongeveer melk voor het slapen uit de fles gedronken. Dat was echt zân moment om lekker in slaap te vallen.
Je kan een 360 beker doen?
Maar ik vraag me af hoe slecht het is. Tut ze er de hele nacht aan, of alleen bij het gaan slapen?
Het is volgens mij wel slecht voor het gebit om het na het poetsen te doen. Niet dat het uit de fles komt maar ĂŒberhaupt melk/limonade etc na het poetsen zegmaar.
Bij ons had T wel echt zoân âspeenbekkieâ van de speen, maar niet van een fles volgens mij.
Ja precies! En ook lekker nog een momentje samen voor het slapen
Ja ik weet het ook niet ⊠het is echt alleen voor het slapen gaan. Ik had idd ook gelezen dat we erna moeten poetsen en niet ervoor. Dat moeten we vanaf morgen dus anders doen haha! Wel onhandig, want ze wordt altijd zo lekker soezig en dan moet ze opeens nog tandenpoetsen haha.
Voor de vliegen met buggy mensen:
Naar de gate meenemen is sowieso gratis, ook als hij vanaf daar de hold in moet.
Maar ongeacht of hij een label voor de hold heeft of niet⊠Ik stel altijd voor aan passagiers de buggy aan te nemen en bij mij in de kast te plaatsen. Scheelt weer een hand vrij om je eigen bagage op te ruimen en kind te installeren. Dan geef ik de buggy weer aan zodra je uitstapt bij me. Kan me bijna niet voorstellen dat andere collegaâs dat niet doen. Daarnaast vlieg ik op kleine Embraers en daar passen die vierkante opvouwbare buggys allemaal in de bagagebakken. Laat staan op een grotere Boeing of Airbus.
Worst case scenario is dus dat hij bij de gate gratis naar het ruim moet, maar op de meeste luchthavens krijg je hem dan ook weer bij het uitstappen op je bestemming meteen terug.
Rond de 12 maanden kan er ook een slaapregressie spelen waarbij weigeren van dutjes hoort toch?