Ik vond dat laatste op schiphol laatst wel apart, moesten we een flink stuk lopen naar de bagageband waar de buggy kwam. En op de heenweg hetzelfde verhaal maar het vliegveld was klein. Mijn tip: draagzak
O echt? Soms kan het ietsje langer duren voor je buggy uit het vliegtuig wordt gehaald dus niet meteen weglopen als hij nog niet klaar ligt bij het vliegtuig als je uitstapt. Ik zorg er altijd voor dat als ik heb gezien dat er buggys/kinderwagens naar het ruim zijn gegaan dat de Co ff uit het raam schreeuwt naar de bagagemedewerkers dat ze die spullen meteen brengen :â)
Weet iemand hoe die ringen die je in alle kleuren hebt en in elkaar kan klikken voor een grote slinger ook al weet heten? Is hier vaak besproken maar ik kan het niet terug vinden omdat de naam mij echt totaal ontschoten is.
Loopy links?
Ja op schiphol stonden we nog met een clubje te wachten maar ze bleken niet bij de gate te liggen. Maar misschien een uitzondering dan!
Yess! Thanks. Ik bleef steken op loopsâŠ
Oh ik heb best veel gevlogen (KLM) met buggy en er is mij maar 1 keer aangeboden om hem in de kast te doen door de crew. Moet hem altijd boven in de bagagebakken leggen.
Dat zou ook nog kunnen inderdaad⊠was net blij dat we van de vorige regressie af waren haha.
Echt?? Dan schat ik mân collegaâs klantvriendelijker in blijkbaar. Vind ik heel jammer om te horen dat niet iedereen zoiets kleins even doet. Kost echt nul moeite voor ons en voor de ouders alleen maar makkelijk
Erg hÚ⊠de vorige staat bij ons ook nog vers in het geheugen en hier is het ook ineens weer 5.15 uur wakker en soms weigeren van dutjes (terwijl hij ze wel echt nog nodig heeft)
Dit hebben wij ook een paar keer zo gehad inderdaad! Wij hadden ook altijd een draagzak mee gelukkig.
De MP Denmark sokjes. Ik zweer erbij
Ja echt⊠ik vind ze daarom niet per se klantonvriendelijk maar die ene keer dat iemand het aanbood was dat wel heel fijn.
Op de een of andere manier heb in namelijk altijd stoelen helemaal achterin en het scheelt inderdaad best als je daar niet met je ingeklapte buggy doorheen hoeft (plus tas en onwillige peuter die niet doorloopt maar uiteraard nĂș gedragen wil worden )
Jij klinkt ook wel als een enorm attent persoon, hopelijk kom ik jou de volgende keer tegen
Die vind ik inderdaad ook mega fijn! Die van HVID gaan bij ons nu ze 9 maanden is echt makkelijk uit. Ze heeft die tot 4/5 maanden wel echt mega veel gedragen en toen vond ik ze super fijn. Die van Grey Label met dat touwtje eromheen blijven hier ook niet zitten.
Volgens mij ben jij erg vriendelijk en behulpzaam.
We hebben met mân zoontje veel gevlogen.,Eerste keer was met KLM naar Heathrow. We hadden onze dure Joolz mee tot aan de gate in een speciale hoes. Helaas bij uitstappen moesten we zoeken zoeken waar het bleef. Ik heb toen bijna gehuild haha. Daarna overgegaan op buggy. Dacht als die kwijt raakt is het wel OKĂ. Wisselende ervaringen met wisselende maatschappijen. Mochten het altijd wel meenemen tot aan de gate maar de ene keer stonden ze klaar bij de uitgang met de buggy maar soms pas op het band zelf. Dus veel lopen met kleine. Uiteindelijk hadden we zoân rolkoffer gekocht waar hij dan op kon zitten.
Ooh ja die vroege ochtenden zijn ook killing haha.
Ik was net op het consultatie bureau en ze gaven als opmerking dat ik het inbakeren moet gaan afbouwen. En ik probeer regelmatig haar te laten slapen zonder haar in te bakeren maar ze is zo druk met haar armen en benen dat ze zichzelf wakker slaat. Ze moest zichzelf dat afleren? Ja dat snap ik maar hoe.
Wij hebben dit uiteindelijk gedaan met die Fedde&Kees lakentjes. Wel lekker strak maar alsnog losse armpjes. En volgens mij hebben we ook even die Pacco afbouwdoek gebruikt. Misschien kun je in met wat jij gebruikt eerst een armpje los doen? Dat schijnt ook te werken.
Bij ons is het een tijdje heel kut geweest maar op een dag begrijpen ze het wel. Sorry ik heb geen beter advies haha, babyâs zijn gewoon niet zo slim en motorisch vaardig.
Bij ons is het toen gelukt met de pacco afbouwdoek dat je 1 armpje los kan doen en de ander nog vast. Toen hij 5 maanden was ging het ineens goed, terwijl bij 4 maanden de pogingen echt kansloos waren