Thanks voor iedereen die mij buggy-tips heeft gegeven!
Het is de Joolz Aer geworden. Duur geintje, maar ben nou eenmaal een Joolz fan en hoop dat hij zo lekker lang mee kan!
Thanks voor iedereen die mij buggy-tips heeft gegeven!
Het is de Joolz Aer geworden. Duur geintje, maar ben nou eenmaal een Joolz fan en hoop dat hij zo lekker lang mee kan!
Volgens mij heeft mn baby meegelezen vanmiddag. Ze ligt nu zonder inbakerdoek super rustig te slapen
Ik heb alles in bakken in tassen met een papiertje erop welke maat het is. En als hij dan richting een grotere maat gaat pak ik die tas erbij. Niet ideaal maar zo hoef ik niet steeds alles door te zoeken.
Heeft iemand hier een babygym waar je kindje ook echt mee speelt? Ik zit erover na te denken om er een te kopen. Die van little dutch vind ik er leuk uit zien, maar ik ben bang dat mijn baby er niet veel mee gaat spelen. Er hangen namelijk alleen maar knuffeltjes aan.
Wij hebben een hele basic zelfgemaakte houten met wat ringen, een belletje en een knuffeltje waar ze heel druk mee is! Soms hang ik er ook loopy links of dmv de loopy links een rammelaar aan. Dan heeft ze wat afwisseling. Ik zou er gewoon eentje kopen die je leuk vind, je kunt er altijd nog andere dingen aan hangen!
Dit is die van ons. Let niet op de zooi en die blauwe roller op de foto, ik kon zo snel geen betere foto vinden waar hij duidelijk op staat:
Ik heb die van little dutch. Vonden ze niks aan. Nu ik Freddy de Vuurvlieg eraan hang vindt de jongste het wel leuk
wat een lief pakje omg
Wij hebben de babygym van Tiny love.
Hier hebben we ook de loopy links en oball aan gehangen, daar ging dochter al snel naar slaan/grijpen. Daarnaast maken wat speeltjes geluid wat ook heel interessant was.
Onze baby vond die wel heel leuk, vooral het krabbetje was groot favoriet haha. Maar je kan die lusjes opendoen en er zelf dingen inhangen.
Moet wel zeggen dat sinds mijn baby kan rollen hij niet echt graag meer op zijn rug speelt dus wat dat betreft was het tot 4 maanden leuk Het is dan gewoon een kussen, zit niks aan de zijkanten of op de grond.
Wat slim gedaan! Ik heb Freddy en een oball, dus die kan ik er dan mooi aan vastmaken @Unquestionable & @Pijnappel
@anon69899736 Fijn dat jouw kindje hem leuk vond! Ik denk dat ik hem misschien wel gewoon koop. Dan heb ik meteen een goede basis.
Wij hebben deze PLAYGRO babygym | wehkamp redelijk simpel maar heb deze doorgekregen van mijn zussen. Ben er dus super blij mee, mijn zoontje van bijna 8 weken speelt hier sinds 2 weken onder en hij is er echt hee vrolijk onder.
Zelf heb ik Freddie de vuurvlieg er ook aangehangen en daar kan hij al bij dus hij trekt er steeds aan. Ook als het niet beweegt gaat hij rustig lachen naar de andere bijtjes die er boven hangen.
Wij doen er ook tummy time op en dan lacht en brabbelt hij ook naar de plaatjes.
Ik wilde eerst eentje van Tiny love halen maar omdat wij daar al de muziekmobiel van hebben, dacht ik ja is we leuker als hij iets meer afwisseling heeft. Denk dus dat een redelijk simpele maar wel met vrolijke kleurtjes super leuk is voor alle baby’s!.
Deze hadden we ook. Met de meest felle kleuren heel fijn voor de baby’s om geprikkeld te worden.
Dankjewel! Is van Lindex
Ik heb dit wanstaltige ding
Of je het echt spelen kan noemen weet ik niet, maar als ze eronder ligt gaat ze heel druk met haar armen en benen slaan. En soms probeert ze iets te pakken en het in d’r mond te stoppen.
Maar had het vooral gekocht voor dat tummytime kussen en de spiegel.
Ik heb deze ook maar met het rollen werd het onhandig want hij valt snel om. Maar tot die tijd was het een prima babygym!
Nu speelt hij nog steeds met het spiegeltje dus dat is wel leuk.
Wij hebben er 1 van plan toys, fijne daaraan vind ik dat er knoppen aan zitten en je er dus makkelijk dingen aan kan hangen afhankelijk vd interesse. Heb er bv een tijd een knuffeltje met dunne tentakels aangehad,vond ze helemaal geweldig (gewoon met het touwtje vd knuffel aan het haakje). En idd belletjes etc.
Verder de hysterische jungle gym van fisher price, waren vrienden van ons enthousiast over dus mijn man moest dat ook hebben zodat hij op de dagen dat hij thuis was met haar (toen er nog niet plek was op de opvang) toch wat werk kon doen. Hysterisch ding, maar wel een succes inderdaad.
Wij hadden ook zoiets!
Wat een goede ideeën! Als de winkels weer open gaan dan ga ik wat leuke dingen zoeken.
@Karl_Lagerfeld haha ik vind die Freddy al een hysterisch ding, maar dit is nog erger Wel handig dat tummy time kussen.
Bedankt allemaal voor de goede tips en foto’s. Ik ga er wat leuks van maken. Mijn zoontje gaat jullie vast dankbaar zijn
Mijn zoon (2,5) is helemaal gek van knikkerbanen op youtube. Hij zou daar heel graag mee willen spelen en vraagt er ook vaak om. Hij is te jong voor echte knikkers want hij wil af en toe nog wel iets in z’n mond stoppen.
Heeft iemand hier een tip voor een mooie knikkerbaan (dus niet met maar 2 bochtjes) voor grotere knikkers/ballen? Dus veilig voor die leeftijd maar wel uitdagend, liefst met zelf bouwen.
Op internet kan ik helaas alleen hele simpele dingen vinden.
Haba Kullerbü
Een houten ballen baan. Heb m echt net verkocht omdat ze er niet meer mee spelen.