Oh super, dankjewel!
Wij hebben ook deze. Heel handig dat je hem vb ook over een relaxx kan schuiven of dat ze er rechtopstaand op kunnen leunen. Vind hem zn geld zeker waard!
Dat leek mij ook fijn aan zoân houten frame. We hebben een groot speelkleed, dan kunnen we hem daar op zetten en staat het gewoon stevig.
Ja ik heb bij haar een ring gekocht. De ring is erg mooi en ik ben er heel blij mee! Heb overigens wel een haarloksieraad, geen moedermelk.
Qua service ben ik niet heel enthousiast, zeker gezien de prijs die je betaalt. Ik had een probleempje met mijn ring en ze heeft nooit gereageerd op mijn bericht daarover. Gelukkig heeft een goudsmid hier in de buurt het voor me kunnen herstellen, maar ik vond het niet chique dat ze niet reageerde. Ze had toen een poosje een sabbatical maar goed, dan kun je nog wel reageren en aangeven wat de oorzaak is en dat dit makkelijk te herstellen is door een andere smid.
Zie toevallig net op Instagram dat ze een orderstop heeft tot 21 februari, dus je hebt nog even om erover na te denken.
Wat stom dat ze nooit heeft gereageerd! Ik zie het nu inderdaad van de orderstop, ga er nog even heel goed over nadenken want de prijzen zijn niet mis. Als iemand nog andere aanraders heeft hoor ik het heel graag!
Haba KullerbĂŒ inderdaad! Ik heb voor Kerst via Marktplaats een set gekocht voor mijn 2jarige en ze vindt het fantastisch. Ondanks dat hij 2ehands is, ziet hij er nog uit als nieuw dus redelijk hufterproof.
Ze kan hem nog niet zelf in elkaar zetten, maar mijn 5 jarige wel hehe.
Twee jaar geleden heeft ze samen met een armband ontworpen met daarin een moedermelk element. Was er toen erg tevreden over
Recent heb ik haar gemaild omdat ik graag in diezelfde armband melk van de jongste verwerkt wil hebben. Ik kreeg toen te horen dat omdat ze het zo druk heeft, ze geen maatwerk levert en je enkel dingen kan bestellen die op de website staan. Toen ik vroeg of ze verwachtte dat het over een half jaar misschien wel mogelijk is, kreeg ik terug âReken er maar niet opâ.
Het is natuurlijk haar goed recht om zelf te beslissen wat je wel en niet aanneemt qua werk. Maar omdat ik al een âbestaande klantâ was had ik misschien gehoopt dat er wat meer mogelijk was.
Maar als je iets op de website ziet wat je mooi vind en ze neemt weer bestellingen aan, dan zou ik het zeker overwegen. Vind haar stijl over het algemeen wat minder âkitchâ dan dat je vaak in dit genre ziet.
Ik heb inderdaad ook die ervaring met geen reactie krijgen (maand of 3 geleden). Heb het uiteindelijk maar helemaal niet meer gedaan, dus helaas geen tip voor je voor een ander adres.
Deze heb ik ook voor mijn baby gekocht om de zelfde reden. Leuk ding tot nu toe! Spiegel en het vlindertje zijn favoriet, ook van mijn tiener die er graag mee speelt als de baby er op ligt .
@Keroppi @ixxi bedankt voor jullie ervaringen! Hier heb ik wat aan. Ik vind de sieraden inderdaad ook heel mooi, maar met zoân duur product hecht ik toch wel veel waarde aan service haha.
Heeft iemand tips voor niet al te dure regenlaarsjes die goed blijven zitten (misschien met een vetertje aan de bovenkant oid)?
De opvang stuurt nu fotoâs van mijn dochter op haar sokjes in de zandbak omdat haar laarsjes continu uit vallenâŠZielig! Ik heb net al een beetje zitten kijken, maar zie alleen maar laarzen van zoân 40 euro die een veter aan de bovenkant hebben, maar dat vind ik een beetje overdreven voor laarsjes voor de opvangâŠ
Ik heb deze van Zalando. Zijn gevoerd dus ook wat warmer, en blijven bij mijn dochter in ieder geval goed zitten.
Ik doe haar meestal gewoon laarzen aan naar de opvang, zo heb ik aan 1 paar genoeg en hebben we thuis ook fijne laarzen om mee naar buiten te gaan. Misschien is dat een optie als je fijne laarzen hebt gevonden? Scheelt weer geld.
Valelen ze op maat ofoet je door voering maat groter?
Ik had bij scapino roze regenlaarzen gekocht met touwtje maar maat te groot en die wilt ze nu dus niet aan.
Wat voor laarsjes heeft ze nu? Mijn kind heeft âgewoonâ die van HEMA (deze) en die vallen echt met geen mogelijkheid uit maar mijn kind heeft ook wel stevige beentjes waar ze echt strak omheen zitten.
Volgens mij vallen ze iets groter. Ze draagt normaal Vans en die schijnen groot te vallen, dus ik weet niet hoe goed mijn vergelijkingsmateriaal is. Ik had zelf 2 maten besteld, wist ik zeker dat er iets zou passen.
Hebben jullie een uitvaartverzekering voor (jezelf) en kind? Mn moeder beging hier telkens over snap het opzich wel. Zij hebben voor mij toen ook een bedrag verzekerd maar dat is in deze tijd alweer te weinig voor een beetje een normale uitvaart dus moet voor mezelf sowieso wel iets gaan afsluiten
Yes heb er een sinds mân 18e. Toen we gingen samenwonen mân man bij die bij mij ingeschreven en vervolgens mân kindje ook. Mijn vader is jong overleden en waren blij dat we toen goed verzekerd waren. Ook al dat geregel enzo werd uit handen genomen. Uiteindelijk is mân vader in NL begraven maar stel dat hij naar buitenland moest zou dat ook geregeld worden. Mamma en broers en aanhang hebben allemaal dezelfde verzekering.
Ja, ik / wij hadden het niet voor we kinderen hadden. Als een van ons overlijd komt er namelijk door kruislingse verzekering behoorlijk wat geld vrij en daar kan je dan de uitvaart van betalen.
Maarja, als je kind overlijdt⊠komt er niks vrij maar heb je wel de kosten. Ik las toen zoân horror verhaal van mensen die een crowdfunding moesten opzetten om een uitvaart naar wens voor hun baby te krijgen. En toen heb ik, zwanger en wel, een uitvaart verzekering afgesloten
Voor mezelf 1 afgesloten na de bevalling en kind erbij op geschreven. Gedaan na aanleiding van een verhaal waar mensen geen geld hadden.
Ja, absoluut doen. Voor jezelf en voor je kind (of kind bij partner, dat kan ook).
Mijn vader hamerde er steeds op toen ik op mezelf ging wonen dus heb het destijds afgesloten om van het gezeur af te zijn maar ik was er heel blij mee toen O te vroeg werd geboren en overleed. Hij viel toen onder mijn dekking omdat hij te vroeg was geboren. De kosten van de uitvaart waren erg hoog maar zijn vrijwel volledig vergoed. Dat is op zoân moment echt belangrijk dat je niet ook nog die zorgen van uitvaart/kosten etc erbij hebt.