Food before one is just for fun!
Melk is tot 1 jaar de belangrijkste voeding
Food before one is just for fun!
Melk is tot 1 jaar de belangrijkste voeding
Kwam die boekje tegen bij de Zeeman, grote hit hier (bijna 2). Het nodigt haar echt uit om zelf te kleuren, meer dan een gewoon kleurboek, omdat er al van alles met kleur in staat. Voor oudere kinderen denk ik ook leuk, met de opdrachtjes erbij (beetje kutfotoās met spiegeling van de lamp)
Heel leuk, bedankt voor de tip!
L loopt nu bij de kinderfysio voor haar fijne motoriek en dit zijn precies de opdrachten die zij moet doen!
Oeh ik ga even kijken, leuke tip! Onze zeeman heeft altijd maar weinig maar wie weet!
Ik heb er 1 bij de kringloop gevonden. Ze vond het heel leuk van 1 tot 1.5 jaar.
Racete ze in het huis rond.
Nu met 2 zit ze er af en toe nog op.
Wat zijn fijne buitenslofjes? Die ālerenā van Lodger zijn allemaal suĆØde en dat lijkt me niet echt top. Babysteps zegt dat hun slofjes niet voor buiten zijn bedoeld.
Het is voor kruipen en lopen. Maar misschien zijn overschoentjes daar ook geschikt voor. Is dat een beetje antislip aan de onderkant?
Ik vind hem het geld waard, maar het is wel een duur ding dus dat ligt natuurlijk ook aan je budget.
Nog aan het leren lopen. Ik vind Shoesme zo duur voor nu, ik heb liever slofjes tot hij echt gaat lopen.
Ik had van die slofjes van aapies (?) ofzo
Het is de laatste tijd altijd nat haha. Maar ik ga dan gewoon op zoek naar overschoentjes, want hij heeft al stoffen slofjes van Lodger. Als het dan straks beter weer is kijk ik wel weer verder.
Ja ja ja jaaaa! Doe het! Je gaat er zoveel plezier aan beleven. K. is 2,5 en als haar zusje er niet in staat, staat zij erin (anders staat ze nu op een gewoon opstapje). Vanaf het moment dat wij hem hebben echt meerdere malen per dag gebruikt. Als ik kook staat er eigenlijk zelden geen kind in om āmee te helpenā. En bijkomend voordeel; vaak wordt er tijdens het koken al een hoop groente gesnoept of ik zet er speciaal tomaten bij als de groente niet geschikt zijn om rauw te snoepen 
@Nefertiti R. heeft heel lang op suede slofjes buiten gespeeld, die waren best waterafstotend. Spoot ze af en toe in met zon spray en gewoon op gras/zandbak kreeg ze dan geen natte voeten. Nu heeft ze schoentjes van Shoesme met zon rubberen neus, uit de sale maar dan moet je net mazzel hebben dag er iets thssenzig wat je leuk vindt. Heb van een vriendin van die overdingen van playshoes geleend, kon ze gelukkig lenen want die trok ze dus uit (maar zij heeft echt heel lang een alles uittrekken fase gehad).
Learning tower is hier niks. Gelukkig eentje zelf geknutseld, en weinig geld aan uitgegeven, want kind gaat krijsen als ze er in staat. Een door haar zelfgekozen, levensgevaarlijk krukje is natuurlijk wel geweldig om op te staan bij het aanrecht.
Ja hier echt een aanwinst. Vooral in de fase dat ze aan mān been ging te krijsen zodra ik ging koken was het een verademing. Handig met handjes wassen, samen eitjes klutsen, en haar meer betrekken met eten maken en broodjes smeren. Wij hebben zoān versie waar je een tafeltje van kan maken.
Neeee, haha. Ze is wel ontzettend knap, maar dit haalt ze net niet. Zo zien de paginaās eruit, het kind moet het dan afmaken. Mijn kind niet hoor, doe krast gewoon wat. Maar omdat er dus al wat gekleurde afbeeldingen instaan, lijkt ze wel gemotiveerder om überhaupt wat op papier te zetten.
Ik denk met dit soort dingen altijd better safe than sorry. Net als met bedbumpers enzo.
Ik zou dan eerder een leuke tipi/ander speeltentje ofzo neerzetten om de kamer te vullen.
Mijn zoon is 4 maanden en nooit een speen gebruikt, deze weigerde hij. Nu ben ik begonnen met hem in zijn b die te laten slapen overdag en s avonds (hij sliep veel bij mij of in een wiegje/box) in de huiskamer. Nu gaat dat nog niet soepel, hoeft ook niet, maar lijkt ie ook meer zuigbehoefte te hebben en pakte hij 1x de speen toen hij oververmoeid en verdrietig was. Nu vandaag al 2x gehad dat hij door even op mān pink te sabbelen, rustig werd en ook nog even aan de borst wilde⦠zonder dat zette hij zich van mān borst af en werd echt boos.
Lang verhaal kort: heeft iemand zoiets meegemaakt: lang geen speen willen en uiteindelijk toch behoefte aan? Ik vind het ergens zo zonde om het nu te gaan gebruiken als hij t zolang niet gebruikt heeft.
Wat een leuk idee om hem als een soort ātentjeā te gebruiken en er een boekenhoekje te maken!
Oh shit, wij hebben hetzelfde plan.
Misschien dan toch maar een tipi tentje nemen ipv die klamboe.
Ook ff afhankelijk van welke zitstoel we nemen, vind het echt prachtig hoe @Qwerty123 het heeft gedaan.
Ik ben me een keer helemaal rot geschrokken, mān dochter had dus een keer dat ding door de spijlen getrokken en ze lag niet gevaarlijk maar dat kon natuurlijk wel. In die fase heb ik het helemaal bijeen gedaan, zodanig dat ze er echt niet bij kon.