Learning tower is hier niks. Gelukkig eentje zelf geknutseld, en weinig geld aan uitgegeven, want kind gaat krijsen als ze er in staat. Een door haar zelfgekozen, levensgevaarlijk krukje is natuurlijk wel geweldig om op te staan bij het aanrecht.
Ja hier echt een aanwinst. Vooral in de fase dat ze aan mān been ging te krijsen zodra ik ging koken was het een verademing. Handig met handjes wassen, samen eitjes klutsen, en haar meer betrekken met eten maken en broodjes smeren. Wij hebben zoān versie waar je een tafeltje van kan maken.
Neeee, haha. Ze is wel ontzettend knap, maar dit haalt ze net niet. Zo zien de paginaās eruit, het kind moet het dan afmaken. Mijn kind niet hoor, doe krast gewoon wat. Maar omdat er dus al wat gekleurde afbeeldingen instaan, lijkt ze wel gemotiveerder om überhaupt wat op papier te zetten.
Ik denk met dit soort dingen altijd better safe than sorry. Net als met bedbumpers enzo.
Ik zou dan eerder een leuke tipi/ander speeltentje ofzo neerzetten om de kamer te vullen.
Mijn zoon is 4 maanden en nooit een speen gebruikt, deze weigerde hij. Nu ben ik begonnen met hem in zijn b die te laten slapen overdag en s avonds (hij sliep veel bij mij of in een wiegje/box) in de huiskamer. Nu gaat dat nog niet soepel, hoeft ook niet, maar lijkt ie ook meer zuigbehoefte te hebben en pakte hij 1x de speen toen hij oververmoeid en verdrietig was. Nu vandaag al 2x gehad dat hij door even op mān pink te sabbelen, rustig werd en ook nog even aan de borst wilde⦠zonder dat zette hij zich van mān borst af en werd echt boos.
Lang verhaal kort: heeft iemand zoiets meegemaakt: lang geen speen willen en uiteindelijk toch behoefte aan? Ik vind het ergens zo zonde om het nu te gaan gebruiken als hij t zolang niet gebruikt heeft.
Wat een leuk idee om hem als een soort ātentjeā te gebruiken en er een boekenhoekje te maken!
Oh shit, wij hebben hetzelfde plan.
Misschien dan toch maar een tipi tentje nemen ipv die klamboe.
Ook ff afhankelijk van welke zitstoel we nemen, vind het echt prachtig hoe @Qwerty123 het heeft gedaan.
Ik ben me een keer helemaal rot geschrokken, mān dochter had dus een keer dat ding door de spijlen getrokken en ze lag niet gevaarlijk maar dat kon natuurlijk wel. In die fase heb ik het helemaal bijeen gedaan, zodanig dat ze er echt niet bij kon.
ik kwam er tot mijn teleurstelling achter dat de leuke rompers van lindex maar tot 86 gaan
kwam ook deze tegen:
https://www.zalando.nl/lindex-wrap-red-panda-2-pack-unisex-body-dark-beige-l2e86a027-b11.html
die alleen nog in maat 56 was maar wel vet afgeprijsd : (
ja ik had deze opmerking al in mn achterhoofd, maar vind dat meer iets voor als je die al hebt, dat ze ze dan nog lang aandoet
ze heeft nu 92, vind het niet helemaal ok om nog bewust āte kleine dingenā te kopen (al zit ik wel op vinted te loeren want dan is het minder erg haha)
Ja precies dit deed mijn zoontje ook. Hij begon zelfs een beetje op zijn handjes te sabbelen en te duimen in die tijd. Dus we hebben hem toen maar gewoon een speen gegeven. Hij is nu 13 maanden en af en toe zelfs āspeenverslaafdā in tijden waar hij tanden/kiezen krijgt. Mijn benadering is vooral mee te bewegen met je kindje, en gewoon te doen whatever works. Die speen leert ie ook wel weer af als het zover is, maar als het nu rust geeft, zou ik de rust pakken. Dat is voor iedereen zijn eigen afweging natuurlijk, dus doe vooral wat voor jullie werkt.
Ik herken het niet maar als de speen nu wel een uitkomst biedt; waarom dan niet? Ik snap ergens dat je het liefst geen speen wilt, maar blijkbaar vindt jr baby het nu wel fijn. Hier gebruiken we wel een speen en ik vind het gemakkelijk: meestal is ze er snel stil door.
Haha ik dacht al dat dit aan mij lag, maar niet dus. Mijn kind is 18 maanden maar heeft Lindex rompers maat 74 aan, op de strakste drukkertjes Nou is hij wel aan de kleine kant, maar deze rompers zijn echt in 2 maten kleiner nog passend
Wij hebben er eentje. Heel blij mee! Vind āt zo gezellig staan boven zān ledikant. Hij is nu 9 maanden en trekt er nog steeds niet aan. Maar ik heb dan ook wel een rustige slaper. Kan ām nu dus nog gewoon laten hangen.
Als hij groter is vind ik āt ook heel gezellig staan bij een peuterbed, of bijv. in een hoek van de kamer hangen en er dan een gezellig leeshoekje van maken met allemaal kussens.
Ik had de tutti bambini cozee, daarvan hoeven de poten ook niet onder het bed en hij paste goed naast mijn boxspring. Heel fijn ding, ze heeft er tot 8 maanden in gelegen. Heeft ook wieltjes dus je kan hem ook verplaatsen als je wil. Ik heb hem op vinted staan want ga over paar weken verhuizen en wil hem niet meenemen omdat er toch geen kindjes meer komen, dus mocht je interesse stuur me maar een pm!
De Troll Sun co-sleeper heeft ook geen uitstekende poten. Kan vrij hoog dus ook goed geschikt voor (hogere) boxspring.
Wij hebben er 1 van @klimdriehoeken op Ig, de grote met de kippenplank erbij (kan zowel als loopplank als als glijbaan) en is bij zowel dir van 2,5 als net 1 echt een grote hit. Wordt in Nederland gemaakt door een kleine ondernemer. Afstand tussen alle spijlen is gelijk en de bovenste spijl staat ook mooi in het midden/gelijke afstand met de rest en niet met zoān gek sprongetje wat je soms wel eens ziet.
Wordt tot nu toe dagelijks gebruikt en er worden ook hutten/huisjes van gemaakt. Is ook makkelijk in te klappen trouwens.
We hadden verwacht dat er wel een kind af zou vallen, maar na bijna 2 maanden nog niet gebeurd!
Je kunt hem wel makkelijk in klappen, dat scheelt ruimte als hij niet in gebruik is. Maar moet eerlijk zeggen dat ik hem altijd gewoon achter de speelkast schuif savonds (we hebben zon ikea vakkenkast van 4x2 en die scheidt de speelhoek af vd rest vd woonkamer en als de kids dan op bed liggen kan daar mooi alles achter, kijk je er niet zo tegenaan ).er is ook een kleinere variant bij hun trouwens, due is ietsjes smaller.
Het is echt een mooi cadeau! Wij hebben het met 5 dec gegeven, is het enige wat ze die dag hebben gekregen en hebben er idd ook wat voor bij elkaar gelegd, hadden van onze eigen opaās en omaās geld gekregen om iets uit te kiezen voor de kids dus dat samen gelegd en zelf het laatste beetje bijgelegd.
Bednest kan volgens mij ook altijd wel! Kan je ook huren