Duurt nog maar 4 maanden, is al bijna zover
Ik heb een lijst bijgehouden op lijstje.nl, kan die wel doorsturen voor inspiratie?
Top, ik ga het gewoon proberen!
@Minnepin jaa de tijd vliegt hè. Als je het lijstje door wil sturen heel graag! We hebben natuurlijk een gekke kraamtijd gehad en haar eerste verjaardag ook klein gehouden dus we willen het graag wat groter vieren dit jaar als Corona het toelaat.
Ons kindje is ineens heel goed geworden in zelf yoghurt eten. De grap is dat we erachter kwamen omdat hij soms zomaar het bakje yoghurt wilde afpakken en het uiteindelijk maar toelieten.
Maar yoghurt gaat wel oké, alleen ander eten lukt nog niet echt. Nu gebruiken we van die simpele babylepels van Munchkin die we al sinds zes maanden gebruiken, maar ik neem aan dat er beter oefenbestek is. Heeft iemand nog tips hiervoor? Wij hebben ook dat kinderbestek voor Ikea maar dat is te groot voor z’n mond. F
Heeft iemand de tip voor een goedkoop wipstoeltje wat goed rechtop kan? Eerste kindje was een reflux kindje dus als we weer die jackpot winnen wil ik graag een stoeltje waar hij voor korte tijd in kan zitten tijdens het douchen etc.
Ik lees veel goeds over de Baby Björn maar die vind ik te duur
Ik zou even gaan ruiken voordat je koopt, ik vind die Paola Reina poppen enorm stinken. Had dat niet verwacht, maar die mag 's avonds niet op de bank blijven.
Marktplaats!
Prenatal heeft bestek met een ‘knikje’ erin, die vond ik wel handig al eerste bestek
Deze dus, ook nog eens supergoedkoop.
Ik zie ze tweedehands inderdaad voor 80-100 euro. Maar dat vind ik echt nog te duur voor iets wat ik weinig gebruik. Wij hebben niet een heel groot budget.
Ik zoek meer iets van Max 50 euro
Ik vond de Qute Q-bounce heel fijn. Alsnog boven budget maar misschien wel tweedehands voor goedkoper te krijgen?
@Keroppi ah die ga ik even halen!
@Nefertiti deze wilde ik ook tippen echt superfijn! K. gebruikt die nog steeds om een bakje appelmoes leeg te lepelen haha. Ze kan prima met gewoon bestek eten inmiddels, maar zon bakje is met een rechte lepel altijd knoeien en hiermee niet.
Oh wat balen zeg, misschien heb je nog geluk en komt er 1 op. Of heb je hem snel nodig?
Ik ga Vinted en marktplaats afstruinen! Super tip.
Ik woon helaas helemaal in het zuiden, anders zou ik zeker geïnteresseerd zijn.
Ja dat is waar, ze gebruikte de vork bij ons vooral als een schep, niet zozeer om mee te prikken (dat was toen op die leeftijd ook motorisch wat teveel gevraagd
)
Wij hebben zoals andere niet ook de Qute Q-bouncer. Heel fijn ding!
Ik wil dit spel graag aanraden:
Het is voor 2+ maar mijn dochtertje van 21 maanden kan het al heel goed en heeft er ook veel plezier in 
een plastic bekertje of bakje, daar speelt ze bij ons al een jaar mee haha
of zon ballenbakbal,! als je die onder water duwt, springt hij zo omhoog uit water, dikke pret
Uno junior en bunnyhop zijn hier heel geliefd bij de 4 jarige. Ik vind zelf bunnyhop nog wat ingewikkeld en vooral lang duren, ze heeft er niet altijd het geduld voor. Maar zeker Uno is een aanrader.
En niet helemaal hetzelfde idee maar ze heeft laatst ook een elektrisch vissenspel gekregen, ook een dikke hit.
Heeft iemand hier ervaring mee? Onze baby valt eigenlijk altijd aan de borst (of tijdens de fles) in slaap. Niet na elke voeding hoor, maar het is tegenwoordig wel de manier om hem in bed te leggen. Het gebeurt maar heel zelden dat we hem wakker of half slaperig in bed leggen en dat ‘ie dan zelf in slaap valt. Aan de ene kant heel fijn want we doen het echt op verzoek en volgen hiermee zijn ritme, maar aan de andere kant verontrust het me een beetje. Is dit erg of doodnormaal, doen alle baby’s dit zo en is dit af te leren of wordt het vanzelf anders in de loop der tijd? Hij is nu 6 maanden.
Boodschappen spel!
Bekijk Ravensburger Boodschappen spel - leerspel op: Ravensburger Boodschappen spel - leerspel | Games | bol.com
De spellen van Haba
Smartgames
Normaal, het kan vanzelf veranderen maar soms moet je (als je wil) dit zelf doorbreken.