Houten treinbaan was bij K. wel dé hit. Ze heeft van mijn moeder die van Little Dutch gekregen, daar zitten ook poppetjes en huisjes bij en van mijn oma kreeg ze het treinstation erbij. Verder kreeg ze een galaxylamp van andere oma, ook een grote hit.
Puzzels met verschillende aantallen in een doos bv 4-6-9-12 zijn ook leuk om vast in huis te hebben. Misschien een mandje voor aan de step?
Oh en wat ik een heel leuk cadeau vond (en ook veel is gebruikt) een houten kinderformaat picknicktafel voor in de tuin. Wij hebben een ronde gekregen, echt super leuk. Maar daar moet je natuurlijk wel de ruimte voor hebben.
.
. Maar wie weet over een paar maanden want als ik al zie hoe ze nu speelt in vergelijking met een paar maanden terug zie je hoe snel die ontwikkeling gaat 
Douchen is normaal m’n favoriete moment van de dag alleen sinds m’n zwangerschap vond ik het verschrikkelijk (veel lichamelijke klachten). Heb inmiddels wel m’n haar kunnen trainen dat ik het minder vaak hoef te wassen, maar dankzij het krukje is het een stuk minder onprettig. Ik heb hem sinds 3 weken maar ik had gewild dat ik het veel eerder had besteld.
)