Oh nee je kon zeggen kruidvat of extra speciale tegen droge billen ofzo, weet niet meer was al lang geleden
Ik had m’n baby niet meegenomen want die moest precies een fles en vond dat dan zielig voor hem om dat te rekken. M’n verloskundige was helemaal beledigd .
Sorry, dacht dat ‘t voornamelijk om mijn verhaal en nazorg ging. Maar blijkbaar had ik ‘t mis, haha.
Maar ik kan gewoon haar normale speen meegeven dan? En nog een extra in de tas ofzo?
Hadden ze bij mij wel gevraagd maar toen had ik die afspraak uiteindelijk bij een verloskundige die ik niet vaak gezien had dus vond het achteraf een beetje onnodig en veel gedoe voor niks
Is het normaal dat mn baby alleen goed slaapt met KEIHARDE white noise en niet als het op een normaal volume staat?
Volgens mij heb ik ook precies een afspraak met de verloskundige die ik maar 1 keer heb gezien. Ik ben ook bang dat het extra gedoe is en wat @fullmoon zegt, dat het dan precies tijd is voor een voeding.
Ohja zij heeft ook zo’n knuffel eraan hangen dus zal ook wel goed komen dan.
tasje staat klaar, ben helemaal zenuwachtig
Komt goed! Ik vond het zelfs een soort van leuk, omdat je dan ziet hoe ze op de andere kindjes reageert, en de juffen mega veel ervaring hebben dus onze baby was meteen op haar gemak.
Er stond groot welkom haar naam op de deur en
Ik kreeg aan het einde ook een geschreven verhaaltje mee naar huis van de eerste dag en een fotootje met enorm grote glimlach toegestuurd.
Ben met mijn vriend koffie gaan drinken in de stad en voor de rest heeft ze de hele middag en avond thuis geslapen van de indrukken. (Ik moest bij het weggaan wel een traantje laten hoor)
Het is ook zoo leuk om haar dan weer op te halen
Ben benieuwd of de ervaring bij jou ook zo positief is.
Omg dat is echt heel erg schattig dat ze haar naam op de deur hadden geschreven ik hoop dat het bij ons ook net zo goed gaat. Ik ga lekker het hele huis eens ongestoord poetsen zonder storing van babygehuil of gejammer
Hebben ze bij jullie ook zo’n app? Zetten ze daar ook nog iets in ofzo, hoelaat ze de fles gehad hebben enz
Ik heb het zowel in als na m’n bevalling niet nodig gehad. Heb je niet nog ergens een krukje/oude opklapstoel die je kan gebruiken?
Hier vorige week ook een eerste wendag. Ze hadden meteen fotootjes in de app gezet en idd slaap & eten erin gezet. Ik was een loedermoeder die de app nog niet gedownload had haha, dus het pas s avonds zag. Mocht ook gewoon bellen als ik even wilde checken hoe het ging (maar niet gedaan). Ik vond het niet heel lastig, maar wel gek om met lege wagen terug te lopen.
En nu idd labels gekocht voor flesje en poedertoren. Speen heb ik met een soort permanent marker gedaan. Voor de rest reserve setje kleding mee inderdaad, en dan ben ik er wel hoop ik haha.
Bij ons zetten ze het eerste jaar erin wat en wanneer gegeten en gedronken, slaapjes en soms nog een dagverslagje. Na 1 stopt dat en ik vind het echt jammer, ik vond het altijd leuk om te lezen.
Mijn tip is om een speen te merken, wij hebben ze speciaal laten bedrukken met zijn naam want al die kinderen hebben een Bibs speen en de leidsters kunnen het echt niet uit elkaar houden dus ik zag regelmatig een ander kind met de speen van mijn kind lopen. Vond ik best vies ook al zullen die kinderen de hele dag wel vieze dingen doen, dit kon ik nog een beetje tegenhouden. Aan het begin kan het nog met permanent marker maar zodra ze met de speen spelen zou ik wat anders gebruiken.
Maar als jouw baby wat anders gebruikt zou ik dat niet meteen doen.
En het komt helemaal goed! Hopelijk kun je een beetje genieten van je vrije tijd.
Die app is ‘t leukste wat er is! Krijg elke dag meerdere foto’s. Weet nu ongeveer de tijdstippen dat ze wat foto’s uploaden, dus zit dan echt als een ongeduldig klein kind te wachten op m’n werk. De dagverslagjes vind ik ook heel leuk om te lezen.
Hoop dat ze daar bij jou ook wat mee gaan doen!
Mijn dochter is al ouder maar flessen/slaapjes/luiers wordt allemaal bijgehouden.
Nu ze bijna 3 is staat er nog steeds in hoeveel ze eet en hoe laat. Ook de activiteiten beschrijven ze (Duplo noemen ze dan constructiespel haha).
Meestal 1 of 2x per dag een foto. Er is 1 leidster die nooit foto’s doet, dat haat ik. Geef me gewoon minstens 1 foto per dag.
Mijn oudste gaat over 2 weken naar de basisschool en ik moet denk ik even afkicken van de wekelijkse foto’s van de opvang.
Van die speen is idd een goede tip, hadden wij ook gedaan. @Karl_Lagerfeld Het komt allemaal goed! En het leukste is aan het einde van de dag ophalen
Tot wanneer is die actie geldig? Of heb ik het weer gemist?
Van Haba is boomgaard leuk!
Blijf het delen aub als de volgende code weer is
Die app is inderdaad leuk!
er staat in dat ze geknuffeld hebben en er staan 4 foto’s van een lachende baby met 1 sok aan dus volgens mij is het wel gezellig.