Kan hij geen vrij nemen rond die periode? Want hoe gaan jullie naar het ziekenhuis of wil je thuis bevallen? Ik had niet 2,5 kunnen wachten op mijn vriend denk ik
Jaa gaat wel beter! Doe nu 5&6 over elkaar heen. Dat is tot nu toe goed gegaan. Oja en s avonds krijgt hij ook nog melk maar dat hebben we gehalveerd. Maar hij plast gewoon ās nachts ook heel erg veel.
Helemaal alleen maat 6 wordt hem nog niet. Door de zwaarte van zoān volle luier gaat het kieren bij de benen. Omdat het gewicht de luier naar beneden trekt.
Hoop dat het goed blijft gaan, anders ga ik wel over op de wasbare overbroekjes.
Iemand ervaring met de creme Tinytodd tegen eczeem? Ik heb m net besteld nu mn dochter weer overal begint te krabben. Ze krabt vooral snachts en de huidige creme doet weinig helaas⦠ik lees er positieve reviews over, is wel duurder dan gemiddeld maar hoop dat het iets oplevert, vind het zo sneu
Deze!
@Calypso ja die vond mijn dochter ook heel leuk! En zoān boekje met veel contrast erin kon ze ook heel lang naar staren.
Deze:
Een spiegel is ook heel spannend.
Hier een baby van 6 weken en doe eigenlijk nog vrij weinig met dr haha. Ze is ook de 2e, misschien daarom? Ik heb ook een soort gelijk boekje als @anon37686689 aanraad; baby ziet. Die contrasten vindt ze wel leuk om te zien merk ik.
Als ze wakker is zit ik met haar op schoot, mijn knieĆ«n opgetrokken en zij dan zo liggend op mān knieĆ«n. Meestal klets ik wat tegen dr. Soms ligt ze in de box en begint ze nu ook meer te kijken naar dr mobiel.
Bij mijn eerste en tweede werkte man ook op 1,5 uur afstand. We hadden niet echt een plan gemaakt, gelukkig kwamen ze alledrie heel vroeg in de ochtend. (6:55 / 21:11 / 4:26) maar mān bevallingen duurden (4,5 uur / 2,5 uur / 1,5) Dus als het overdag was gebeurd was hij er bij twee van de drie niet geweest.
Ik vroeg dit vd week aan de kraamzorg en die zei dat een mobiel waar ze alleen naar kunnen kijken al voldoende is. Rammelaar enzo is nog te vroeg op deze leeftijd.
Oh ja dit is een luxere variant van wat ik bedoelde idd! Ja dat is echt top! In etosha zijn de wegen best wel goed dus dat is geen enkel probleem! De wegen waren het slechtst richting skeleton coast en sossusvlei. Alleen sossusvlei is iets minder kindproof ivm hitte en zandstormen soms maar verder, als je een kind hebt dat autorijden leuk vindt is het prima te doen hoor denk ik! S avonds koelt het goed af (en waait het erg) maar wij waren in november en dan is het overdag wel echt heel warm. Wij waren zonder kind maar hadden tussendoor ook af en toe iets anders geboekt omdat we die auto zat waren en dat was allemaal leuk en netjes. Qua afstand kan dat ook prima in 2 weken. Malaria was er niet volgens mij, als je dit stuk doet.
Knuffelen en kletsen is spelen! Dat doe je hartstikke goed.
Haha ja spelen klinkt wel heel officieel. Wij hadden volgens mij de o-ball en zoān hoog contrastboekje. Maar zelf vasthouden deed hij toen nog lang niet, volgens mij was dat met acht weken dat hij ging reiken naar dingen. Leuk aan de o-ball is dat hij hem dan wel al vast kan houden.
Maar ik zou me geen zorgen maken en van alles aanschaffen. Een mobiel lijkt me meer dan genoeg.
De meeste dingen zijn al genoemd maar wat ze bij mij ook snel leuk vond zijn die knisper speeltjes, ik heb zoān knuffeldoekje/knuffeltje met knisper en als je die zo bij haar gezichtje houd en (zelf) er wat mee speelt of praat vind ze dat geluid heel interessant. Baby ziet boekjes indd ook, en verder dingen met hoog contrast. Of gewoon een rondje door het huis deden we vaak, plantjes kijken vind ze vooral leuk. Ook weer door t grote contrast met witte muur en feller groen (en de kerstboom destijds met de lampjes). Na een tijdje zien ze ook de kleuren zoals groen en rood. Ze kijken ook vooral naar je voorhoofd/haargrens door het contrast, en na een tijdje naar je mond, dan gingen we gekke geluidjes maken.
Yep⦠dit was dus het gevalš¹
Pfff. 1 en nu al zoān kop erop.
Gooi het gewoon in de droger. Mij niet gezien dat ik alles ga ophangen, maar heb ook geen wollen dingen die krimpen.
Als je wol regelmatig wast, kan het ook handig zijn af en toe een wolkuur toe te voegen. Dan wordt het weer wat vetter (en dus moeilijker voor vlekken om te hechten).
Het is even wennen maar als je eenmaal de slag te pakken hebt scheelt het juist gedoe, vind ik. Met wassen en ook met te warm of te koud aankleden. En als ze iets minder gaan kwijlen al helemaal!
Oh wat shit dat je moeder te laat was :(. Ik hoop dat een collega brengen wel gaat en taxi misschien (hij zit nu in de buurt van den haag maar gaat hierna naar ergens in Zeeland). Ik ga 'm ook nog aan laten vragen of er geen klussen zijn die wat meer in de buurt zijn.
@Karl_Lagerfeld ik vind vakantiedagen opnemen iets te kostbaar, stel ik loop door tot 42 weken dan zijn dat toch 3 weken vrij.
weten jullie een kant en klare pap zonder toegevoegde suikers?
met borstvoeding blijft het dun en om nou alleen daarvoor flesvoeding te kopenā¦
dus eigenlijk granen en melkpoeder in 1
of zal ik gewoon nutrilon halen want komt wel op als ze veel pap gaat eten natuurlijkā¦
Wij gaan 2 nachten weg naar een hotel en ik bedenk me nu ineens dat daar geen mogelijkheid is om mijn kolfspullen en de fles uit te koken. Er is wel een waterkoker. Heeft het zin om de spullen gewoon even in gekookt water te laten drijven? Tot wanneer (welke leeftijd) kook je die spullen eigenlijk dagelijks uit? Ik lees allerlei tegenstrijdige dingen op internet.
Heb je toevallig ook de bio speltpap van ah geprobeerd? Want met borstvoeding werd het hier wel echt dikke pap
@roeptoeter zo kook ik altijd dingen uit, wat is de andere manier dan?