Tips, ervaringen & aanraders #5

Wij zijn met K. op camping westerbergen geweest en dat was heel leuk. Bestaat uit 2 delen, 1 deel met huisjes en 1 meer camping (ook met stacaravans), is een overzichtelijk zwembad, veel speeltuintjes, leuke activiteiten en met de auto in de omgeving veel te doen (oa leuke speelboerderij… de drentse koe ofzo?).

1 like

Dat weet ik eigenlijk niet. Ben er zelf nooit geweest, hoorde alleen goede ervaringen van mijn zus destijds.

De kleine wolf in Ommen moet ook erg mooi zijn. Maar eigenlijk zijn alle campings in de regio Hardenberg wel aan te raden, bijna allemaal zijn ze 5 sterren.

1 like

De zandstuve was ik inderdaad vergeten te noemen. Ook een leuke camping!

En de kans is inderdaad groot dat een heleboel van deze campings al vol zitten. Heel veel mensen boeken gelijk al voor het volgende jaar bij vertrek.

En welke niet aan te raden is is camping Stoetenslagh.

Edit: laatst kwam ik ergens FarmCamps tegen. Ook erg leuk lijkt mij.

2 likes

Logeren bij de boer was hier een groot succes, maar dan heb je geen zwembad erbij.

3 likes

Oké ga ik voor de Adapt Mesh kijken! Thanks :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Vermaaktip! Ik weet niet of ik dit hier op het forum voorbij had zien komen of op social media maar hier is het een groot succes. Nodig: knutselpompons en een garde. Mijn kind vindt vooral het erin stoppen van de balletjes leuk

29 likes

Nog een laatste: De Leistert in Roggel! Prachtige losstaande huisjes, allemaal vrij luxe van binnen. En een speeltuin/zwembad binnen, speeltuintjes over het hele park verdeeld, een bos om de hoek.

1 like

Ons Buiten of de Lemeler Esch?
Je kunt ook een site als bungalowspecials.nl gebruiken om de periode waarin je wilt gaan in te vullen, dan zie je op een hele hoop parken de beschikbaarheid. (Niet boeken via die site tenzij het een hele goede aanbieding is trouwens, wij werken met ze samen en horen veel van gasten dat de klantenservice onbereikbaar is)

1 like

Is land v bartje al genoemd??

2 likes

Ik heb ineens een onwijs leuk idee. Nadat werkjes van de opvang hier poosje in de kamer gehangen hebben, en er weer veel werkjes bij zijn gekomen (dus er moet ruimte gemaakt worden) gaan we ze op de post doen naar opa’s, oma’s, tantes, neefjes. Nadat we foto’s gemaakt hebben :slight_smile: maar in plaats van dat de ‘gewone’ werkjes dan bij oud papier belanden brengen ze misschien iemand anders nog een glimlach. Ook als ze daarna alsnog bij oud papier gaan haha :smiley:

(Onze familie woont allemaal ver weg dus zien we niet zo heel regelmatig. Foto’s en filmpjes sturen we veel heen en weer en videobellen ook wel regelmatig maar heel wat creatieve familieleden die dit denk ik wel waarderen)

15 likes

Iemand ook ervaring met de bungalows op Klein Vink in Limburg?

Ik schrik van de prijzen van sommige vakantieparken.

1 like

Wij zijn daar een weekend in november geweest. Het huisje zag er mooi uit. Ze hadden veel speeltuinen, ook leuke voor de jongere kinderen. De binnenspeeltuin is wat klein, maar ze hebben wel mini golf. Ook het zwembad is niet echt denderend, maar wel genoeg om leuk te zwemmen. Het park zit aan een meer wat heel leuk is.

2 likes

Wat is nou echt een leuk kadootje voor een eerste verjaardag? Van de ene opa en oma krijgt hij een schommel met glijbaan voor in de tuin, en verder weet ik gewoon even niks :sweat_smile: wat een luxe probleem hè…

2 likes

Een loopfiets? Heb ik aan mn nichtje geven voor dr eerste verjaardag, zo’n driewieler die naar 2 kan!

Ik vind de lijn van New Classic Toys erg leuk, ook wat kleinere leuke dingen daartussen om te geven/vragen :slight_smile:

1 like

De top kado’s heen waren hier:

Speelhuisje voor in de tuin, keukentje, abbo op de dierentuin, trampoline, smartmax dieren, loopauto en loopfiets.

Mijn zoontje is helemaaaal gek van zijn step. Hij heeft zo een scoot en ride en zijn zus een micro, maar die micro is wel populairder bij ons. Hij was wel iets ouder toen hij hem kreeg, zo een 15 maanden.

Ohja zo een bestuurbare auto vinden ze hier ook helemaal geweldig. Maar dat gebruik je niet zo vaak en neemt wel veel ruimte in beslag.

Heb je een linkje van de micro step? Zat te kijken naar de scoot and ride maar als er een betere is ben ik natuurlijk benieuwd!

De micro step is wat lichter en flexibeler, ik denk dat hij daarom wat makkelijk te is. En er zitten lichtjes in de wielen. Je kan er wel zo een zitgedeelte op kopen en dat zit bij de scoot en ride er wel al in. Maar bij ons word dat niet gebruikt om eerlijk te zijn.

https://www.juffrouwpollewop.nl/product/micro-step-mini-micro-step-deluxe-roze/

Er staat vanaf 2 jaar maar mijn zoontje stept er vanaf 15 maanden op, wel grootendeels binnen!

2 likes

Mijn dochtertje heeft 1 keer een middag laten zien dat ze kan lopen, maar vertikt het verder op te lopen. :woman_shrugging:t3: (Ze was ook al 21 maanden :sweat_smile: heeft wel de eerste 4/5 maanden van dr leven een spreidbroekje gehad) Het is alsof ze bang is ofzo. Soms loopt ze even aan de hand, maar verder alleen maar op dr knietjes. Is dit herkenbaar voor andere ouders?

Dat Micro step heeft m’n zoontje ook. Echt een super handig en makkelijk wendbare step is het.

2 likes