Wij hebben ook die microstep met zitje maar ze durft er niet op . Ze is 21 maanden maar tot nu toe nog geen succes haha. Daarom maar weer even verstopt en wie weet over een paar maanden. Het lijkt me ideaal met dat zitje, ook voor haar zusje straks.
Wat wel echt een hit is hier als voor haar eerste verjaardag is dit ding van berg:
Alle kindjes die hier over de vloer komen rennen er meteen op af haha. Wij hebben de oude versie in het roze, ik vind deze een stuk mooier!
@Zeezout mijn dochter is net zo oud en loopt pas sinds kort. Ik heb me er heel erg zorgen om gemaakt, ik dacht dat ze nooit ging lopen. Hier stond ze 1x op en ging lopen en daarna maanden niet meer. Ik ben extra naar het consultatiebureau geweest maar omdat ze een keer heeft laten zien dat ze het kan hoefden we niet naar de fysio. Wat hier volgens mij heeft geholpen is in dr buitenpak met dr knietjes over het grindpad laten gaan. Dr knieƫn waren helemaal rood en pijnlijk en daarna leek ze pas door te hebben dat lopen toch wel handig is. Maar ik herken het dus wel! Ik werd vooral gek en onzeker van iedereen die maar bleef vragen of ze al liep. Maar het komt waarschijnlijk vanzelf en anders zou ik voor de zekerheid nog een het consultatiebureau of de fysio bellen.