@Ovenschaal ja zoiets zoek ik! Ik ga morgen kijken of ze deze en/of hoi hoi wat fijn die ook getipt werd hebben bij de boekhandel. Thanks!!
Ik heb m als kerstpakket gekozen maar weet dat ie ook via bol gaat.
Noooit het Paw Patrol voorleesboek kopen. Mijn zoontje heeft dit van mijn moeder gekregen en hij kiest dir letterlijk elke avond terwijl we zonder overdrijven wel 40 voorleesboeken hebben. Ik zeg elke avond: wil je niet liever deze of die�
En dan zegt ie altijd nee. Hij doet het erom, echt want de verhalen zijn wel 30 paginaās en het duurt dus enorm lang en ik weet zeker dat hij niet luistert want ik zei gisteren 3x poep tussendoor en daar reageerde hij niet eens op. Hij wil gewoon langer wakker blijven. En de verhalen zijn ook gewoon echt niet leuk en slecht vertaald.
I feel you! Wij hebben een hele stapel Dora boekjes gekregen van iemand: werkelijk afschuwelijk. De teksten slaan nergens op, heel slecht vertaald en het zijn echt debiele verhaaltjes. Uiteraard zijn ze favoriet bij dochter. Ik verstop ze altijd
Het is een fase. Hierna komen de dinosauriƫrs. Voor een hele lange tijd.
Ugh ik heb een dictator gebaard. T is de laatste tijd zo enorm dwingend en bazig, het moet op zijn manier en hij commandeert iedereen rond. Het is vanaf de vroege morgen strijd omdat hij dan al begint ājij mag niet praten, jij mag niet lopen, jij mag dat niet hebben etcā.
Gisteren had hij straf op het kdv omdat hij een meisje had geknepen omdat hij niet wilde dat ze naast hem zat en zijn zus heeft het ook echt te verduren.
Iemand hier ervaring mee rond deze leeftijd (ze worden in mei 3) en tips hoe het aan te pakken? Ik laat hem al vaak kiezen tussen verschillende opties om hem het gevoel te geven dat hij iets mag bepalen, maar ik heb het idee dat dat niet heel veel doet als hij in zoān bui is. Hij slaapt ook heel onrustig en droomt veel dus er is denk ik ook wel van alles gaande in zijn koppie.
Bij Puckababy is alles 20 procent korting met CELEBRATELOVE22
Hier is ze pas 2 maanden maar vind het een mooie aanbieding om alvast de 4 seizoenen te kopen.
Ik vind Ssst! De tijger slaapt ook een leuk boek met een leuke verrassing aan het eind het is interactief: Ssst! De tijger slaapt - YouTube
@Zitzak geen ervaring of tips, maar lijkt me heel pittig zeg! hoop dat je hier goede tips krijgt of het een fase is
Wij gebruiken alleen maar de 4 seizoenen. Heb er 2 om af te wisselen. Echt fijne zakken.
Alleen op de opvang een andere mee.
Ik dacht aldoor dat ik de puckababy piep wilde voor mijn baby die rond juli geboren zal worden, maar nu twijfel ik opeens of ik niet voor de āgewoneā met mouwtjes moet gaan (de newborn). Hoe hebben jullie die keuze gemaakt? Ze zijn best duur dus 2 aanschaffen vind ik wel extreem
Eerst getest of ze wel van inbakeren houdt, niet dus. Kan je doen door hydrofiel te gebruiken. Ze werd alleen maar boos.
Daarom geen piep gekocht maar later de newborn versie.
Thanks voor de tips!
Ik weet niet waar je woont maar wij hebben twee Puckababy piepās maar voorlopig toch nog geen 2e. Je mag ze lenen tegen die tijd, mag je even berichtje sturen kan eventueel per post!
Compleet andere vraag, mijn dochter haar haren zijn eindelijk beetje lang genoeg voor fatsoenlijke staartjes maken. Dus die baby borstel is niet meer voldoende. Vanmorgen met mijn borstel gedaan (Tangle Teezer) en dat ging een stuk beter maar die is ook wel erg groot voor haar hoofd. Iemand tip voor een fijne haarborstel voor een peuter met dun en fijn haar? Ik wilde de Tangle Teezer mini misschien uitproberen als ik hem ergens bij de Kruidvat ofzo kan vinden. Maar andere tips ook welkom!
Ik heb gewoon zoān supersimpele kam van 1 euro zoveel bij de kruidvat gehaald
Wat een lieve reactie, dank je wel. Ik heb inmiddels daad bij het woord gevoegd en een piep gekocht op Vinted voor ā¬15. Als mijn baby het niks vindt gaat ie weer op Vinted en kopen we de newborn
Ik heb deze voor mijn dochtertje.
Bekijk The Knot Dr. Knotty Kids Razzleberry Brush Haarborstel op: The Knot Dr. Knotty Kids Razzleberry Brush Haarborstel | bol.com
Wij zitten hier met precies hetzelfde met S. Zij wordt in juni 3 en is mega opstandig. S avonds gaat ze wel goed slapen, maar ze praat enorm in dār slaap dus heel vaak hoor ik āneeeeeeeeee!!ā Of ander gegil. Vannacht om 4 uur was het ook feest met om ons roepen.
Ze zegt ook tegen mij: ānee jij stoutā of dat ik stom ben⦠ze is ook heel erg dwingend met alles wat ze doet, wilt of zegt. Maar tips heb ik helaas niet. Ik herken dit totaal niet van R ook. Maar die is ook heel rustig vergeleken met S
Dus ik lees mee. Maar in ieder geval herkenning
Heb t opgeslagen, moet toch morgen naar de dm!
Ok nog een vraag een kleine kinder zonnebril? Eentje die voor hele kleine meisjes geschikt is? Dan bedoel ik niet baby, de mijne is al een peuter maar haar hoofd is relatief gezien klein zeg maar. Ze draagt nog steeds ook een zonnehoed van de H&M maat 86. Niet per se eentje voor tegen de zon maar omdat ze net zoals ik een zonnebril wilt opdoen als we gaan auto rijden