Wij gebruiken alleen maar de 4 seizoenen. Heb er 2 om af te wisselen. Echt fijne zakken.
Alleen op de opvang een andere mee.
Ik dacht aldoor dat ik de puckababy piep wilde voor mijn baby die rond juli geboren zal worden, maar nu twijfel ik opeens of ik niet voor de āgewoneā met mouwtjes moet gaan (de newborn). Hoe hebben jullie die keuze gemaakt? Ze zijn best duur dus 2 aanschaffen vind ik wel extreem
Eerst getest of ze wel van inbakeren houdt, niet dus. Kan je doen door hydrofiel te gebruiken. Ze werd alleen maar boos.
Daarom geen piep gekocht maar later de newborn versie.
Thanks voor de tips!
Ik weet niet waar je woont maar wij hebben twee Puckababy piepās maar voorlopig toch nog geen 2e. Je mag ze lenen tegen die tijd, mag je even berichtje sturen kan eventueel per post!
Compleet andere vraag, mijn dochter haar haren zijn eindelijk beetje lang genoeg voor fatsoenlijke staartjes maken. Dus die baby borstel is niet meer voldoende. Vanmorgen met mijn borstel gedaan (Tangle Teezer) en dat ging een stuk beter maar die is ook wel erg groot voor haar hoofd. Iemand tip voor een fijne haarborstel voor een peuter met dun en fijn haar? Ik wilde de Tangle Teezer mini misschien uitproberen als ik hem ergens bij de Kruidvat ofzo kan vinden. Maar andere tips ook welkom!
Ik heb gewoon zoān supersimpele kam van 1 euro zoveel bij de kruidvat gehaald
Wat een lieve reactie, dank je wel. Ik heb inmiddels daad bij het woord gevoegd en een piep gekocht op Vinted voor ā¬15. Als mijn baby het niks vindt gaat ie weer op Vinted en kopen we de newborn
Ik heb deze voor mijn dochtertje.
Bekijk The Knot Dr. Knotty Kids Razzleberry Brush Haarborstel op: The Knot Dr. Knotty Kids Razzleberry Brush Haarborstel | bol.com
Wij zitten hier met precies hetzelfde met S. Zij wordt in juni 3 en is mega opstandig. S avonds gaat ze wel goed slapen, maar ze praat enorm in dār slaap dus heel vaak hoor ik āneeeeeeeeee!!ā Of ander gegil. Vannacht om 4 uur was het ook feest met om ons roepen.
Ze zegt ook tegen mij: ānee jij stoutā of dat ik stom ben⦠ze is ook heel erg dwingend met alles wat ze doet, wilt of zegt. Maar tips heb ik helaas niet. Ik herken dit totaal niet van R ook. Maar die is ook heel rustig vergeleken met S
Dus ik lees mee. Maar in ieder geval herkenning
Heb t opgeslagen, moet toch morgen naar de dm!
Ok nog een vraag een kleine kinder zonnebril? Eentje die voor hele kleine meisjes geschikt is? Dan bedoel ik niet baby, de mijne is al een peuter maar haar hoofd is relatief gezien klein zeg maar. Ze draagt nog steeds ook een zonnehoed van de H&M maat 86. Niet per se eentje voor tegen de zon maar omdat ze net zoals ik een zonnebril wilt opdoen als we gaan auto rijden
Zeeman, Hema of Kruidvat
Check, ik moet morgen toch langs de Kruidvat en daar zitten ook een Hema vlakbij dus loop ik daar even langs!
Die zien er leuk uit heb jij ervaren dat ze inderdaad klein vallen? Mijn dochter is nu 2 jaar en 2,5e maand oud. Ik zie dat ze 0-2 jaar maar hebben en 3-6 jaar.
Ik heb een dochter van 5 maanden en had vandaag een positieve zwangerschapstest in mijn handen. Dit was niet gepland maar zeker welkom. Ze zullen een leeftijdsverschil hebben van 13 maanden. Toch merk ik dat ik de slaap moeilijk kan vatten. Zijn er hier dames met kindjes zo kort op elkaar die hun ervaringen willen delen?
Wat fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad samen!
Oh dat zou top zijn! Ja denk breedte en misschien diepte met dat rubbertje?
Ikzelf niet, maar bij een vriendin van mij zit 15 maanden tussen haar kindjes. In het begin vond ze het heel erg pittig, ook omdat haar eerste kindje nog niet liep, maar nu zijn de kids ( 2 en 3) onafscheidelijk!
Ik probeer mān peuter al de hele week zover te krijgen dat ik haar teen nagels kan knippen, maar het is een groot drama. Ze draait weg, schopt dār voetjes, gaat huilen en roept alleen maar NEEEE.
Vingers gaan prima, maar tenen zijn ineens een drama. Hoe pak je dat aan? Eerder was het nog prima te doen met pas patrol aan of een snack. Nu ineens onmogelijk.