Hier iets andere situatie gehad. Mijn man heeft 2 maanden op dinsdagen en donderdagen in Eindhoven gewerkt op een project. Bij elkaar 4 uur reizen op een dag. Ik werkte thuis en op kantoor vlakbij huis (15 min rijden). Uiteraard is er in die periode elke week een dag geweest, altijd de dinsdag of donderdag, dat onze dochter ziek werd, koorts had, veel moest hoesten, iets anders waardoor ze vroeg opgehaald moest worden. We hebben toen de afspraak gemaakt dat als er iets is op maandag, hij het altijd doet. Woensdag en vrijdag zijn al parttime dagen. En als er wat was als hij in Eindhoven was dan belde ik hem, kwam hij zo snel mogelijk naar huis zodat ik eventueel nog uurtje voor het eten kon werken.
Het lastigste is dat in mijn baan niet zomaar 4 - 6 uur zorgverlof kan opnemen (uiteraard kan het wel maar verantwoordelijkheidsgevoel enzo) waardoor ik dan ‘s avonds of op mijn parttime dag nog uren inhaalde. Was echt wel zware periode en ben blij dat (door andere omstandigheden) er vervroegd een einde kwam aan dat project…