Tips, ervaringen & aanraders #5

Wow dit is slim!

2 likes

Oeh thanks voor de reminder, daar zat ik al op te wachten!

1 like

Thanks indd! Heb meteen besteld. met de code valentien krijg je ook 10% korting op hun assortiment (maar helaas niet nog extra op de romperactie) maar mochten jullie nog at anders erbij bestellen :wink:

1 like

Ik wilde Sophie de giraf kopen als kraamcadeautje voor een baby die dan 1 maand is. Maar nu zag ik dat er ook een bijtringvariant is. Dus nu vraag ik me af, welke is leuker? Vind het wel leuk als ze hem zo snel mogelijk kan/gaat gebruiken, en niet na drie maanden pas. Heeft iemand ervaring met beide toevallig?

Wij hadden allebei. Ze gebruikte allebei vanaf vrij vlot in het begin maar de piepgiraffe ging duizend keer langer mee qua plezier
Die bijtring was ze snel op uitgekeken, die pieperd kun je ook op bijten haha

1 like

Mijn nichtje is geboren en ik twijfel tussen de manhattan toy rammelaar of sophie de giraf als kraamcadeau. (en ik wil niet allebei doen want heb ook al babyshower georganiseerd en daar een cadeau gegeven)

1 like

Wij hebben beide gekregen in een set. De bijtring vond hij in het begin leuker want die was kleiner en goed vast te houden. De grote is nu nog steeds leuk en wordt nog mee gespeeld (hij is nu 1) dus in verhouding inhebben we meer aan de grote gehad.

3 likes

Nou ben ik ook wel benieuwd:

• De bijtring
  • De piepgiraffe
  • Iets anders

0 stemmers

1 like

Misschien impopulaire mening maar ik snap echt niet wat er leuk is aan Sophie de Giraf? Wij kregen hem maarliefst 4 keer en ze hebben er beide eigenlijk nooit naar omgekeken.

8 likes

Rammelaar!

3 likes

Ik moet bij Sophie altijd denken aan de forummer die er eentje op straat of het raamkozijn vond en hem aan haar hond gaf.

Het is ook eigenlijk wel een hondenspeeltje, maar mijn kind is ook een halve hond. Vooral tien hij tandjes kreeg vond hij het fijn, maar de bijtring van de Hema werkt net zo goed.

En blijkbaar kan Sophie gaan schimmelen.

Ik zou het zelf ook niet voor dr gekocht hebben hoor, maar het is leuk om te geven denk ik

3 likes

Ik heb die Manhattan Toy rammelaar hier al eens ongevraagd getipt. Briljant ding! Ze kunnen 'm al snel vastpakken en ik weet niet wat het is maar baby’s zijn er dol op.

Esthetisch misschien niet het allermooiste product maar de baby gaar er wel heel veel plezier van hebben.

5 likes

Ik kende Sophie niet, maar zag hem gisteren liggen bij Kruidvat en vond hem heel mooi, maar ik vond 17€ echt te duur voor een piepspeeltje. Of moet ik nog aan de prijzen wennen? :sweat_smile:

Misschien ligt het aan mijn terrorkinderen, maar Sophie ging hier áltijd stuk. Ik vind de bijtspeeltjes van Oli & Carol dan leuker en steviger.

Ik vind die Sophie dingen ook echt overpriced. Ik heb wel zo´n zelfde bedrag uitgegeven aan een Oli & Carol bijtspeeltje bedenk ik me nu haha :grimacing:

3 likes

Zo duur slaat ook nergens op. Zou gewoon bij de intertoys iets anders uitzoeken voor dat prijs.

3 likes

Kan je het niet aanvragen obv een schatting en later bijstellen? Als je toch overstapt van baan etc.
Je partners inkomen moet je ook niet vergeten.
Mijn man is zzper en wij schatten lager in.

1 like

Je moet het uiterlijk 3 maanden na de start aanvragen, dan krijg je het voor die maanden nog met terugwerkende kracht. Een maand van te voren aanvragen is echt ruim genoeg, dus zou gewoon even wachten tot je duidelijkheid hebt.

Tip; download de app dan kun je het heel makkelijk aanpassen als je inkomen toch heel erg veranderd na een tijd.

2 likes

Een rugtas van little company oid. Zitten hengsels aan voor om de wagen. En dan een klein rugzakje voor naar de opvang.

1 like