Misschien impopulaire mening maar ik snap echt niet wat er leuk is aan Sophie de Giraf? Wij kregen hem maarliefst 4 keer en ze hebben er beide eigenlijk nooit naar omgekeken.
Rammelaar!
Ik moet bij Sophie altijd denken aan de forummer die er eentje op straat of het raamkozijn vond en hem aan haar hond gaf.
Het is ook eigenlijk wel een hondenspeeltje, maar mijn kind is ook een halve hond. Vooral tien hij tandjes kreeg vond hij het fijn, maar de bijtring van de Hema werkt net zo goed.
En blijkbaar kan Sophie gaan schimmelen.
Ik zou het zelf ook niet voor dr gekocht hebben hoor, maar het is leuk om te geven denk ik
Ik heb die Manhattan Toy rammelaar hier al eens ongevraagd getipt. Briljant ding! Ze kunnen 'm al snel vastpakken en ik weet niet wat het is maar baby’s zijn er dol op.
Esthetisch misschien niet het allermooiste product maar de baby gaar er wel heel veel plezier van hebben.
Ik kende Sophie niet, maar zag hem gisteren liggen bij Kruidvat en vond hem heel mooi, maar ik vond 17€ echt te duur voor een piepspeeltje. Of moet ik nog aan de prijzen wennen?
Misschien ligt het aan mijn terrorkinderen, maar Sophie ging hier áltijd stuk. Ik vind de bijtspeeltjes van Oli & Carol dan leuker en steviger.
Ik vind die Sophie dingen ook echt overpriced. Ik heb wel zo´n zelfde bedrag uitgegeven aan een Oli & Carol bijtspeeltje bedenk ik me nu haha
Zo duur slaat ook nergens op. Zou gewoon bij de intertoys iets anders uitzoeken voor dat prijs.
Kan je het niet aanvragen obv een schatting en later bijstellen? Als je toch overstapt van baan etc.
Je partners inkomen moet je ook niet vergeten.
Mijn man is zzper en wij schatten lager in.
Je moet het uiterlijk 3 maanden na de start aanvragen, dan krijg je het voor die maanden nog met terugwerkende kracht. Een maand van te voren aanvragen is echt ruim genoeg, dus zou gewoon even wachten tot je duidelijkheid hebt.
Tip; download de app dan kun je het heel makkelijk aanpassen als je inkomen toch heel erg veranderd na een tijd.
Een rugtas van little company oid. Zitten hengsels aan voor om de wagen. En dan een klein rugzakje voor naar de opvang.
Ik heb deze op vinted gekocht.
Maar ik denk dat ik vaker m’n jaszak ga gebruiken of m’n eastpack. (Heb nog geen baby, dus weet het niet zeker)
Ik zie het nut van al die vakjes niet zo eigenlijk.
Ik heb verschillende gehad. Zo’n noosachtige tas aan de wagen is handig.
Maar we gebruiken nu vooral een gewone rugzak voor tripjes supermarkt, speeltuin etc.
Maar bijv. dag op visite bij iemand de grotere noosachtige tas weer met extra kleding etc.
Voor de opvang heeft ze een eigen kleinere rugzak.
Wij hebben een herschel rugtas, vind een rugtas wel echt een aanrader.
Ik heb deze (in een ander dessin)
https://www.zalando.nl/cath-kidston-backpack-nappy-bag-rugzak-navy-cz851q01w-k11.html
Is ook een rugzak die ook aan de wagen vastgemaakt kan worden, dat leek mij idd heel handig.
Heb er geen speciale tas voor gekocht, altijd mijn gewone eastpack gebruikt. Heb ik in 4 jaar tijd geen spijt van gehad, gebruik hem nu nog steeds als we weg gaan voor speelgoed, snacks, flesje water etc
Oh en ik gooi hem vaak gewoon onderin de wandelwagen.
@Solsikke deze hebben we ook gehad in het grijze. Vond m’n man stoer genoeg voor zich zelf. Eerst hadden we de Joolz tas (kregen we bij de kinderwagen) maar rits is stuk.
Ik neig ernaar om deze te kopen:
https://m.zalando.nl/kidzroom-diaper-bag-care-gorgeous-luiertas-brown-kii53k002-o11.html
Maar ben bang dat ik het printje snel zat ben.
Ik wil deze rugzak gaan gebruiken voor de baby. Ik krijg namelijk rugpijn van alle tassen zonder wandelrugding. Ik hoop wel dat die groot genoeg is (25 liter). Heeft wel een paar vakjes, maar is dus gewoon een rugzak die we al hebben.
Ik dacht eigk deze ook te gebruiken voor de opvang en de opadag.
Als die te klein blijkt is een nieuwe natuurlijk zo in huis.
https://images.app.goo.gl/wtydphZZWnweEV6x8
(is een nomad barite 25 liter)
Een Fjallraven Kanken (neppe van AliExpress voor een tientje) met van die losse opbergetuis van Ikea voor luiers/doekjes etc