Fjallraven kanken. Fijn dat ie lekker ver open kan dat je niet hoeft te graaien en daar durven we allebei mee over straat.
Ik heb de baby messenger bag van Coach en de teddy van studio Noos. Gebruik die laatste toch meer omdat ik die vakken juist irritant vind. Heb een etui met belangrijkste dingen die ik er dan zo uit kan pakken!
Neem ook vaak zijn rugtas voor de opvang mee, of gewoon een luier en doekjes in mijn eigen handdtas haha
Ik heb deze vandaag toevallig besteld met etui erbij (van Koeka)
En deze vond ik heel mooi maar te duur (Storksak):
Ik had vooraf hele plannen voor een effectieve luiertas. Eindstand: ik gooide alles gewoon in een tote of in de rugzak die ik al had. Met waszak er los in voor kleertjes/luiers.
Ja dit!
Maar ik sleep op dagelijkse basis ook weinig mee. Vaak gooi ik ook alleen even een luier, luierzakje en pak billendoekjes in mijn tas.
Ik ga ook gewoon een fjallraven kanken gebruiken ofzo of welke tas dan ook. Heb ook geen speciale luiertas nodig gehad bij mijn eerste. Als ze ging logeren bij haar oma dan had ik wel iets van een kleine weekendtas.
Iemand tips om 2 2 jarige te entertainen in de wachtrijen bij de Efteling?
We gaan in april met z’n 5e, op een donderdag dus hopelijk valt de drukte dan nog enigszins mee.
Heel erg bedankt allemaal voor jullie uitgebreide antwoorden! @Krekel @Karl_Lagerfeld @Broodrooster @Ketel @Mexi
Kan ik zeker wat mee 
Sowieso de app downloaden. Ze bestaan dit jaar 70 jaar en op diverse plekken kun je qr codes scannen voor een verrassing. Je kunt ook feesthoedjes en roltongen krijgen. Oh en de wachtrij van Max&Moritz is al heel kindvriendelijk met allerlei speeldingen.
Veel eten mee nemen. We zijn pas naar Disney geweest en ik propte ze gewoon vol met fruitzakjes en bananen en koekjes als ze gingen klagen in de wachtrij.
Ik ga mij binnenkort wagen aan zwangerschapsyoga. En nu ben ik op zoek naar een fijne legging die over je buik gaat.
Ik denk nu aan de before and after legging van H&M (de gewone, niet de B&A sportkleding, want die zou doorschijnen volgens de reviews). Of hebben jullie nog andere tips?
Ik vond die van adidas heel fijn!
https://www.zalando.nl/adidas-performance-legging-blackwhite-ad541e1io-q11.html
Mijn zoontje heeft Fan Fan het Hertje en die vind ik echt veel leuker
… en hij vindt ‘m ook echt leuk!

Jaaa die is hier ook favoriet!
Ben alleen zo bang voor schimmel, wanneer moet je zo’n ding vervangen?
Geeeen idee? Ik maak ‘m wel schoon met een sopje en knijp dan het water er goed uit.
Maar hij heeft ‘m nu niet altijd meer in z’n mond maar speelt er ook gewoon mee. Dat scheelt wel!
Baby Is voor t eerst verkouden en ik doe geen oog dicht. Ze ademt heel moeilijk door het snot. Net kreeg ze even een paar seconden geen lucht en ik zat natuurlijk rechtop in bed en m’n vriend te roepen. Helemaal geschrokken.
Alsof ze niet wist dat ze ook door haar mond kon ademen. Hebben het bedje iets gekanteld nu, en gisteren een ui langs het bed. (Nu niet meer in huis)
Ze wil ook vaker drinken want mij best wel sloopt.
Even hierdoorheen weer. Maar vind die ademhaling maar spannend.
Mijn vriend heeft afgelopen jaar zorgverlof opgenomen en blijkbaar had nog nooit iemand dat daar gedaan want het moest helemaal uitgezocht worden hoe en wat? En hij is zeker niet de enige met kinderen. Echt hoe dan?
Overigens komt het hier wel vaker op mij neer omdat ik makkelijker een andere keer uren kan inhalen of zorgverlof kan inzetten. M’n vriend is fysio en die hebben geen cao. Als hij niet behandeld verdiend hij in principe ook niks. Ik heb gewoon in loondienst dus voor mij is het wel makkelijker allemaal. Maar gelukkig is het nog bijna niet voorgekomen dat we ineens ons werk moesten laten vallen.
Heeft iemand aanraders voor een draagjas?
Ik had gisteren m’n gewone jas aan, maar die krijg ik niet dicht en dat was toch wel heel erg koud!
Ik zag dat ze er veel bij bonprix hadden, heeft iemand daar ervaring mee?
Ik heb er 1 van Bonprix, prima jas!
Ik deed vaak een beetje borstvoeding in het neusje, dat maakt het goed los. Had van die kleine 5ml spuitjes vd apotheek waar ik dat dan mee deed, gewoon even met de hand wat daarin druppelen en daarna keer water door het spuitje heen om schoon te maken.
En wat je ook kan proberen is de douche op zijn heetst aanzetten, ramen en deuren vd badkamer dicht en dan samen op een krukje ergens in de badkamer gaan zitten. Dan komt het ook goed los.
Vaak als het neusje wat vrijer is, gaat het drinken ook beter