Bijna 4,5 maand… en dat is nu echt iets van de laatste dagen. En blijf er soms ook bij maar ze ligt echt te keten in bed, pakt ze haar voetjes vast en gaat dan liggen rollen enz.
Ja het is voor mij ook niet echt een probleem maar zit dan heel erg in mn hoofd met de statistieken van hoeveel ze zouden moeten slapen en dat het schadelijk zou zijn als ze te weinig slapen enz
Ugh volgens mij hebben we de voor verschijnselen van waterpokken bij M. 2 dagen terug wat verhoging, sinds gisteren loopneus en sinds vannacht hoesten. In afwachting van ggd Corona test uitslag maar zagen vanmorgen rode vlekken, nog geen blaasjes op haar borst waar ze erg jeuk aan had. En toen hoorde ik dat waterpokken heerst op de opvang dus verwacht dat het een leuke week wordt. Iemand nog tips, naast het badje havermout wat ik al via via kreeg? Beter goed voorbereid en alles in huis zodat we snel kunnen schakelen…
Overdag of snachts? Onze oudste sliep de eerste 5 maanden overdag hazenslaapjes, ging pas daarna beter. Heb toen overdag een tijdje heel strikt wakker tijden gehanteerd, na 1,5 of 2u ofzo weer naar bed en steeds zelfde dingen (knuffeltje, speen etc). Toen ging het beter. En als we dan op pad waren hanteerde ik die wakkertijd ook en gaf haar dan zelfde speen en knuffel + dekentje.
Ik zag hier laatst nog een tip voor. Een bepaald iets wat je erop kan smeren. Weet niet meer precies welk topic het was, maar als je de zoekfunctie gebruikt vind je het vast!
Ja ik had via de zoekfunctie gezien paar dagen terug, in context van wat anders, dat borstvoeding goed helpt erop te doen. Maar daar ben ik na 8 maand al mee gestopt en ze is nu net 2 jaar
Weet iemand hier of een Engel jasje maat 86/92 nog te dragen is met 92/98?
Er is een kortingsactie vanavond, maar ik vraag me af of het nog wel nut heeft…
Waar is die kortingsactie? Ik zit er ook over na te denken om een jasje te kopen.
Beer en Schaap, 20% geloof ik.
Hij is nu wel te dragen, maar weet niet of je volgende winter ermee ga redden
Kidsclin Mousse!
Thanks!
Wij hadden een spulletje v dr. Leenarts wat goed hielp de blaasjes sneller in te drogen! En onze baby zat echt heeeeelemaal onder.
Niet de applicator gebruiken die erbij zit trouwens die is veel te ruw, gewoon deppen met een watje
Ik zie daar geen enkele jasje afgeprijsd of volgt het nog?
Edit vanaf 19.30 leukkk! Ik ga voor de aubergine jasje denk ik.
Yes top die gooi ik direct ik mijn mandje! Dank
Ik bedoelde die mousse die @Anna88 noemt! Zelf geen ervaring overigens maar stond me iets van bij dat meerderen dit noemden.
Ah check! Ja die ga ik ook in mijn achterhoofd houden
Ik kwam dit net tegen op Facebook. Misschien een tip voor moeders die kolven? Het verspilt geen melk omdat je het niet hoeft over te schenken van flesje naar zakje en je hebt geen afwas.
Ja makkelijk. Mijn zoontje zit momenteel in maat 98/104 en past nog steeds in zijn jasje van Engel
Die van ons waren 26 maanden en daarmee zijn we naar de winkelstraat gegaan, spenen weg laten gooien in de prullenbak en meteen door naar Intertoys.
Wel thuis aangekondigd voor we gingen, dat we de spenen weg gingen doen want die zijn voor baby’s en zij zijn al zo groot. En als beloning mochten ze uitkiezen wat ze wilden.
Voor zoon was meteen de eerste nacht prima, die heeft het amper gemist. Dochter heeft wel een paar weken minder goed geslapen, vaak wakker omdat ze zich blijkbaar in slaap tutterde. Maar het is mij 1000% meegevallen en na een paar weken zag ik hun tanden al bijtrekken! Zo blij dat ze nu niet van die speenbekkies hebben.