Tips, ervaringen & aanraders #5

Dit doe ik ook. Neemt niet weg dat het ook een beetje aanmodderen is en mijn dochter wel eens de stap van maat 23 naar 27 heeft gemaakt :sweat_smile:

2 likes

Ik heb zo’n voeten meetding gekocht, met zo’n schuifje waar ze op kan staan. En af en toe meet ik haar voetjes op, zodat ik in ieder geval ongeveer weet of haar schoentjes etc. nog kunnen.

2 likes

Ik ben wel blij dat het er is en het kan als je dat wil!

Zelf geen ruggenprik gehad want alledrie de bevallingen gingen zo snel dat er niet eens tjjd voor was.

2 likes

Ik heb een meet maatje, kan je de voeten opmeten en ook binnenkant schoen. Toen ik hem kocht kon ik direct de drie paar schoenen die ze had weg doen :sweat_smile: als we naar de schoenen winkel gaan neem ik hem ook mee om de binnenkant van schoenen te meten. Zo draagt ze van ene model 22 en andere 23.

20 likes

Daarover gesproken: wat zijn leuke voorjaarsschoenen voor een meisjes kleuter? We hebben Vans maar die zijn donker en we hebben er wel wat bij nodig straks in het voorjaar. Hebben jullie leuke tips?

Heb er gelijk een besteld! Zo handig dat je ook de schoen kunt meten, aangezien de maten per merk verschillen. Bedankt voor de tip :smile:

4 likes

Zara, Puma x Tiny Cottons, alle gangbare kinderschoenenmerken (al vind ik die zelf vaak lelijk en duur :grimacing: )

1 like

Wauw dit is inderdaad handig zeg! Meteen besteld ook.

1 like

Wat handig!

1 like

Witte Adidas stan smith. Of veja witte sneakers.

5 likes

Ja dat laatste! Ik vind sneakers voor kinderen lang niet altijd leuk😅

Jaa dat is ook waarom ik hem kocht! En echt in praktijk al veel gebruikt en veel schoenen, merken of modellen die inderdaad gewoon een hele maat kunnen verschillen. Bizar!

4 likes

Heeft iemand van jullie ervaring met een dreumes die heel boos wordt als hij schoenen of laarzen aankrijgt?
De dreumes hier begint keihard te huilen zodra er iets anders dan slofjes aan zijn voeten zit. Schoenen zijn zeker niet te klein. Ik laat hem nu maar met de laarsjes en schoenen spelen zodat hij in ieder geval niet al boos wordt als hij ze ziet haha

3 likes

Mijn zoontje heeft hetzelfde! Is nog wat jonger maar loopt al en dat vind ik op zn slofjes buiten echt niet fijn nu het nog zo koud is. Wij laten hem inderdaad ook spelen met zn schoentjes maar hij schreeuwt moord en brand als ze ook aan gaan. Dus ik lees mee:)

2 likes

Of roze vans, of allstars. Alle grote sneakermerken hebben vaak leuke en betaalbare opties. Er is best veel :slight_smile:

1 like

Ja ik ben ook nog steeds opzoek naar een oplossing… O wordt woest als hij schoenen aan krijgt en trekt ze meteen uit om vervolgens op z’n sokken weg te rennen. Ook buiten :+1:

Haha, dat is niet hoopvol! Dat betekent regelmatig natte sokken.

Onze dochter had dit eerst ook. Hier eerst laten spelen met haar en onze schoenen. Laten helpen met schoenen aantrekken bij ons (zij pakt onze schoenen, brengt ze en ik doe ze dan aan en uit). Schoenen met veters vond ze niks, met klittenband wil ze nu wel. En ik doe ze aan als ze bij mij op schoot zit, dat ze kan kijken. En we zijn begonnen met niet te stugge schoenen, dat het iets zachter zit. Naturino vind ze hier fijn en ik vind ze ook mooi, win win :+1:

3 likes

@anon37686689 heeft hier volgens mij ook ervaring mee toch?

3 likes

Thanks @Pluisje, @June88, @anon13937616 en @Printemps
Doorpakken dus! Gister hem ook even huilend op z’n autootje laten zitten. Hij stopte op een gegeven moment wel met huilen, maar er kwam geen beweging in haha!
Maar hij zal er toch aan moeten geloven.

3 likes