Ja wij hebben ook Lansinoh, erg fijn. Plastic voor onderweg, glazen flessen voor thuis. Met dr. Brown was het vaak verslikken en eigenlijk altijd de hik na het drinken en nu drinkt ze veel rustiger. En geen kleine onderdelen dus makkelijker schoonmaken.
Aargh ja die ventielen van Dr. Brown⊠vaak spijt dat ik deze heb gekozen.
Geen ervaring maar ik las in een facebookgroep een keer iets over flesweigeraars en toen werd de Mam fles vaak genoemd als oplossing.
Mijn zoontje heeft wel uit de borst gedronken, dus misschien is het ook wel een goede fles voor hem. Ik ga hem op mijn lijstje zetten in ieder geval!
@Printemps Het leed kunnen delen scheelt soms al een hele hoop! Ik ben bang dat we hier ook geen grote drinker hebben. Er hoeft maar iets te gebeuren en het ligt weer op zân gat. Ik ga mijn zoektocht gewoon voortzetten. Toch ook maar eens een smalle fles proberen.
@Handtas Ooh ja hier hetzelfde met dr Brown⊠verslikken, boeren, hikken en weer hetzelfde riedeltje opnieuw
O ik dacht dat Dr Browns zo goed was vanwege dat rietje? Wij moeten nog flessen kopen/kiezen voor de buikbaby. Wil wel borstvoeding proberen maar iig een flesje in huis hebben voor eventueel bijvoeden of gekolfde melk. Geen idee welke ik dan zou moeten kopen⊠Bij alles wat ik lees over flessen is het zo kind-specifiek.
Wij hebben het dr Brown flessen pakket gekocht met brede hals. Daar zou het speen zo zijn als je eigen tepel is het idee. Ik geef afgekolfde bv hierin en soms kv en beide gaat goed. Kenkritiek ergens starten.
Ik ben juist na veel andere flessen uitgekomen bij Dr Brownâs en dat werkte hier het beste.
Wel iets meer werk met afwassen, maar we hebben nu zoveel flessen dat het gewoon in de vaatwasser kan.
Kan je inderdaad niet van te voren weten. Gewoon kopen waar jij je goed bij voelt. Voor de meeste babyâs werkt dr Brown prima! In die gratis babyboxen zitten meestal kleine flesjes ter promotie, zo kan je makkelijk een ander merk proberen.
Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Tips, ervaringen & aanraders #5 (Deel 4).