Tips, ervaringen & aanraders #5

Ja, dat weet ik. Maar als de keuze is tussen niet poetsen/met heel veel drama of elektrisch poetsen…

1 like

Top! Ook niet als je hem ondersteboven schut?

Heb de bovenste en inderdaad heel dun, gewoon losse velletjes zijn het. Vond het heel erg tegenvallen. Je doet de pen op de dingen die kloppen en dan maakt hij geluid, maar dat is het ook wel.

1 like

Ik gebruik deze voor m’n dochter, en vind die echt heel fijn!

1 like

Ik wil L. laten wennen aan een dekbed, zodat we kunnen overstappen naar een peuterbed binnenkort. Zijn de dekbedjes van de Ikea aan te raden of wat gebruiken jullie?

Wij hebben dat nijntje ding en inderdaad die bladen zijn niet voor de rag-kinderen onder ons

1 like

Deze wil ik voor mezelf!!! Zo cute

2 likes

Nee ook niet!

1 like

Ahh fijn, dan ga ik die aanschaffen!

1 like

Ja wij hebben deze en werkt goed. Onze dochter is 2,5 en klein dus zo’n puddle jumper past ze nog niet goed.

1 like

Ik ben er deze week achter gekomen dat ik zwanger ben van ons tweede kindje :smiling_face_with_three_hearts:. Mijn eerste zwangerschap heb ik eigenlijk niks bijgehouden qua dagboek-achtig idee, maar vind dat nu denk toch wel leuk.
Heeft iemand een tip voor een leuk invulboek?

28 likes

Gefeliciteerd!

1 like

@Zitzak had een elektrische tandenborstel voor onder de 3 jaar maar ik kan het zelf niet terug vinden.

Wij zijn met 2.5 ook elektrisch gaan poetsen maar dan met een tandenborstel vanaf 3 want die 6 maanden doe ik niet moeilijk over. Hier was het ook niet poetsen of elektrisch poetsen. Maar ook elektrisch is hier drama. Alsof L dood gaat. Schaam me kapot voor de buren.

1 like

Ja Brush Baby heet die, wij zijn er erg tevreden over

1 like

Zijn de boxkleden van meyco een beetje dik? Ik weet dat ze van little dutch 5cm zijn, is die van meyco vergelijkbaar?

Jazeker, dankje! Welke afmeting heb jij en dat van je box?

Dat is dan je binnenmaat of niet? De mijne volgens mij ook, dus denk dat die van meyco passen!

Hier ook alleen een boxkleed en toen ze er nog in sliep werd ze in een dekentje gewikkeld dus dan lag ze ook niet hard ofzo

3 likes

Wij hebben nooit een matrasje gehad en ik heb ook niemand die dat wel had.
We legden hem wel vaak op zo’n soort babynestje, maar dat was meer omdat hij daar gewoon goed op sliep.

3 likes

Ja dat zag ik online ook maar ik las ook dat een matrasje eigenlijk niet wordt aangeraden plus ik vind het best prijzig. Mijn box is een familie stuk waar al 5 andere kindjes in hebben gelegen allemaal zonder matrasje. Dus ik ga het ook zonder matrasje doen! Denk dat een kleed wel dik genoeg is.

2 likes