Goeie!
Dank je wel.
Ik heb inderdaad aan mijn vriend gevraagd of hij om wat feedback kan vragen op school, want thuis is het eetgedrag wellicht anders als op school
Ja misschien toch de timer proberen. Hij kan al beetje klok kijken dus we proberen te zeggen als wijzer op “x” staat dan is het klaar.
Ja precies. En er dan geen ‘ding’ van maken als de tijd voorbij is, maar gewoon gaan afruimen ofzo.
Gebruiken of gebruikten jullie een app om slaapjes, luiers, voedingen, etc. bij te houden? Zo ja, welke app is fijn om te gebruiken?
Ik gebruikte baby+, die vond ik wel heel handig!
babytracker!
die kun je ook syncen met de app van je partner zodat je allebei kan zien wat de ander er in heeft gezet (hoe laat ze gegeten hebben etc)
vond hem ook heel overzichtelijk (niet meer screenshot)
Ik gebruik ook huckleberry
De kuiten van mijn dreumes zijn te dik voor de gevoerde regenlaarzen van Bergstein (maat 22). Weet iemand toevallig of de schacht van de laarzen van En Fant breder is?
Ik ben benieuwd slaapt elk kind met een slaapzak? Mijn baby vooralsnog niet maar trof hem net met het dekentje een beetje over t gezicht aan
normaal gesproken is het totaal geen woeler gelukkig maar ben nu toch aan het kijken naar slaapzakken. Welke zijn prettig, Ik wil hem bijv niet beperken in zijn bewegingsvrijheid, hij ligt graag met z’n armpjes omhoog.
Mijn dochter wel sinds dat ze een week of 6 was. We hebben 2 gewatteerde van de Hema. Daar kun je de armpjes vanaf afritsen zodat de armpjes makkelijk omhoog kunnen.
Vast niet elk kind, maar denk wel veel kinderen. Ik vind de slaapzakken van hema altijd fijn en niet heel duur.
@Avocadotoast je hebt ook van die korte bergsteinlaarsjes, misschien is dat wat? Die zitten niet over de kuiten.
Enige is wel dat dat echt grooooote zakken zijn. Mijn dochter ga ik binnenkort hem maar weer passen, maar hij heeft lang niet goed gezeten en ze is nu 9 maanden.
Hema gevoerde zakjes vind ik ook fijn. Hier lag dochter een keer te giechelen met haar hoofd onder een lakentje en toen heb ik ook resoluut alles uit haar bedje gehaald behalve haar knuffelkonijnen en haar speen
Als je het over de gevoerde versie van Bergstein hebt wel. Mijn dochter kwam daar ook niet in, maar in de en fant wel!
Hahaha grappig! Bij bergstein moest ik haar broek oprollen om erin te komen en nu bij En Fant kan ze zelfs met broek + ielm pak er in … wel gek dat het zo verschilt!
Je bedoelt toch de 4 seasons van Puckababy? Of lees ik het verkeerd 
Ik gebruik baby daybook, als anderen die downloaden kun je ze synchroniseren en kunnen die het ook invullen.
Volgens mij bedoelt ze van Lodger (merk)!
Dat synchroniseren is wel heel handig! Bedankt voor de tips iedereen