Tips, ervaringen & aanraders #5

Als je terugdenkt aan de avond ervoor. Hoe verloopt die? Kun je de drukte im de avond koppelen aan de drukte in de nacht? Wij merkten bij S vaak dat als hij de uren voor slapen of overdag heel druk was met allemaal nieuwe prikkels dat hij moeilijker sliep. Soms ook praten en gillen in de slaap.

2 likes

Klinkt echt als een rot nacht :frowning: ja, volgens mij juist in zo’n lastige periode is een voorspelbare dag heel belangrijk. Dus met min of meer vaste slaapjes en het liefst in bed.

1 like

Er gewoon mee dealen? Bijna alle jonge kinderen hebben periodes van meer huilen en minder slapen. Je moet er gewoon het beste van maken en er vooral niet te veel in blijven hangen.

5 likes

Niks meer kan vragen? Je spamt regelmatig meerdere topics vol met je constante geklaag. :sweat_smile:

2 likes

Alle drie mijn kinderen hadden het in enige mate rond ontwikkelingen en slaapregressies.

Eigenlijk werkt bij ons alleen gewoon bij ons nemen, knuffelen, zingen en desnoods een voeding/flesje/water.

Eens met @Coco .
Het valt mij ook erg op.

2 likes

weg

Nou, dit lijkt me toch ook niet nodig.
Tuurlijk, een post kan je niet aanstaan. Maar dit is gewoon flauw.

8 likes

Omdat het gewoon irritant is om een forum na een week te openen en overal jou constante gezeur te lezen. En het is volgens mij al door meerdere forummers gezegd, dat het echt heel veel is.

We zitten hier allemaal met kinderen die regelmatig slecht slapen, geen fles willen drinken, ziek zijn en niet naar de opvang kunnen. En tuuuuuurlijk mag je eens klagen als je 3 nachten niet geslapen heb. Maar jij klaagt al 3 keer na 1 nacht of bij voorbaat al.

2 likes

Oooh, is het een wedstrijd wie de meeste slechte nachten heeft hier? Dat wist ik niet.

5 likes

Zit je aan de drugs ofzo? Dat je daarom dingen leest die er niet staan?

1 like

Nou ja, als zelfs een ander topic openen niet helpt dan weet ik het ook niet meer

1 like

Ben het er wel mee eens dat er ontzettend veel geklaagd wordt door @Ohappyday en overal beren op de weg worden gezien, waar continu over gepost wordt.

Niet alleen in deze topics maar ook in bijv. Corona topic etc.
Volgens mij heeft @Ohappyday al eens aangegeven hulp tr gaan zoeken hiervoor en dat lijkt me dan ook erg verstandig.
Het komt op mij behoorlijk obsessief en dwangmatig over
Ik hoop dat je aan therapie veel gaat hebben @Ohappyday

Mensen
 relaxt aub

6 likes

Jezus wat val jij door de mand zeg, wat een ongelooflijk lage posts, echt heel erg onaardig

9 likes

Misschien. Het is misschien lullig van mij om te zeggen, maar ik weet dat er hier heel veel zijn die hetzelfde denken. Maar als jij het niet erg vind om zo gezien te worden dan is dat natuurlijk aan jou.
Zal er verder niets meer over zeggen.

@Victoria Hoezo val ik door de mand?

Wauw wat wordt de onzekerheid van een moeder hier naar behandeld zeg. Zouden jullie het zelf leuk vinden om zulke reacties te krijgen? Does lief.

Omdat ik denk dat het echt iets over je zegt als je zoiets gemeens kunt posten en ook maar door blijft gaan en door blijft gaan. “als ik gemekker wil horen koop ik wel een geit” “je constante geklaag”, “het is irritant om een forum na een week te openen en overal jouw constante gezeur te lezen”, “zit je aan de drugs ofzo” en dan nu weer: “het is MISSCHIEN lullig van mij om te zeggen”, nee hoor, het is niet MISSCHIEN lullig, het is fucking lullig. “als jij het niet erg vindt om zo gezien te worden” doe even normaal, JIJ ziet haar zo, projecteer niet jouw irritatie op de rest van het forum. “ik weet dat er hier heel veel hetzelfde denken” tering meid ben je nu aangesteld als woordvoerder van iedereen hier? Als ik er heeeeel lang over nadenk dan kan ik misschien een manier bedenken om iemand een nóg onveiliger gevoel te geven maar dat gaat me wel ff wat moeite kosten hoor

28 likes

Nou ik maak je helemaal niet met de grond gelijk. Ik zeg alleen dat je veel klaagt. Heb niets over jou als persoon gezegd. Dus snap niet waarom je zo gekwetst bent?

@Cadeaupapier Hoezo op de persoon? Heb het alleen over haar geklaag gehad, verder over niets.

Jezus wat overdreven zeg. Je doet net of ik haar hele persoonlijkheid heb zitten afzeiken. Nogmaals ik heb niets negatiefs gezegd over haar als persoon of moeder.

1 like