Jezus wat val jij door de mand zeg, wat een ongelooflijk lage posts, echt heel erg onaardig
Misschien. Het is misschien lullig van mij om te zeggen, maar ik weet dat er hier heel veel zijn die hetzelfde denken. Maar als jij het niet erg vind om zo gezien te worden dan is dat natuurlijk aan jou.
Zal er verder niets meer over zeggen.
@Victoria Hoezo val ik door de mand?
Wauw wat wordt de onzekerheid van een moeder hier naar behandeld zeg. Zouden jullie het zelf leuk vinden om zulke reacties te krijgen? Does lief.
Omdat ik denk dat het echt iets over je zegt als je zoiets gemeens kunt posten en ook maar door blijft gaan en door blijft gaan. âals ik gemekker wil horen koop ik wel een geitâ âje constante geklaagâ, âhet is irritant om een forum na een week te openen en overal jouw constante gezeur te lezenâ, âzit je aan de drugs ofzoâ en dan nu weer: âhet is MISSCHIEN lullig van mij om te zeggenâ, nee hoor, het is niet MISSCHIEN lullig, het is fucking lullig. âals jij het niet erg vindt om zo gezien te wordenâ doe even normaal, JIJ ziet haar zo, projecteer niet jouw irritatie op de rest van het forum. âik weet dat er hier heel veel hetzelfde denkenâ tering meid ben je nu aangesteld als woordvoerder van iedereen hier? Als ik er heeeeel lang over nadenk dan kan ik misschien een manier bedenken om iemand een nĂłg onveiliger gevoel te geven maar dat gaat me wel ff wat moeite kosten hoor
Nou ik maak je helemaal niet met de grond gelijk. Ik zeg alleen dat je veel klaagt. Heb niets over jou als persoon gezegd. Dus snap niet waarom je zo gekwetst bent?
@Cadeaupapier Hoezo op de persoon? Heb het alleen over haar geklaag gehad, verder over niets.
Jezus wat overdreven zeg. Je doet net of ik haar hele persoonlijkheid heb zitten afzeiken. Nogmaals ik heb niets negatiefs gezegd over haar als persoon of moeder.
Overdreven? Het is gewoon precies wat jij gepost hebt, niks erbij verzonnen om het uit te vergroten oid.
@Ohappyday laat je hierdoor niet gaslighten, het is echt heel logisch dat je gekwetst bent en ik vind dat je nog heel erg redelijk reageert op iemand die zulke gemene posts plaatst. Ik hoop dat je ook de posts leest van iedereen die hier tegenin gaat en dat je die posts ook echt âvoeltâ en niet alleen de posts van iemand die Ă©cht niet uit is op een constructief gesprek of wat dan ook
Ik heb het over een zogenaamd onveilig gevoel.
Het is niet alsof ze opgesloten in haar kamer zit te wachten tot dat ze een flink pak slaag gaat krijgen. Het is een mening op een forum?
Zo jeetje wat worden dingen compleet uit het verband getrokken zeg.
Ja, dat is waar, maar je brengt je mening wel op een heel nare manier, wat naar mijn idee niet nodig is.
Ook op een forum kun je je fatsoen houden. Jouw opmerkingen zou ik ook kwetsend vinden als je ze tegen mij had gezegd.
Dit topic gaat om tips, en die worden nou eenmaal vaker gevraagd in situaties waar mensen met de handen in het haar zitten. En so what dat zij dat na 1 of 2 slechte nachten nodig heeft en jij misschien niet of minder? Laat elkaar in hun waarde, maar hou op met ontkennen dat je @Ohappyday persoonlijk aangevallen hebt. Om met jouw woorden te spreken: meer forummers vinden dat, zoals je hierboven hebt kunnen lezen.
Oke, het zal wel aan mij liggen want ik snap echt het probleem niet. Persoonlijk zou ik me nooit gekwetst kunnen voelen door zoiets, maar het is wel duidelijk dat andere mensen dat wel zo kunnen voelen. Niet mijn bedoeling geweest om haar als persoon aan te vallen ofzo. Heb daarom ook nogmaals helemaal niets gezegd over haar als persoon alleen over de hoeveelheid geklaag.
Je hebt gelijk hoor, ik denk dat ik vooral wil zeggen: ga op zulke dagen niet teveel slepen met je kind en ga hem niet laten catnappen in de buggy in het winkelcentrum. Hou het een beetje rustig. Althans dat zou ik doen
Ik vind het juist heel goed dat je dit vraagt. Het is toch fijn idd dat ik dan gelijk zeg: wow een en al herkenbaarheid met mijn 9 maanden baby! Vind het altijd zo âsimpelâ als mensen zeggen âja is een baby en die huilen veel en slapen soms nietâ. Nou, als mijn altijd vrolijke baby het nu ff wat pittiger heeft dan ga ik ook googelen op 9 maanden ontwikkelingssprong. En ik vind je helemaal niet klagen, maar gewoon vragen. Dus
Kan een baby van 8 weken tandjes krijgen? Mn baby lijkt pijn te hebben, poept super veel opeens en kwijlt sinds een paar dagen. Een vriendin zei tandjes maar dat lijkt me toch wel heel vroeg
Volgens mij worden er weleens babyâs geboren met tanden dus het kan zeker denk ik
Is vroeg maar kan wel. Ik vond sowieso bij beiden dat de eerste tandjes ff duurde, als in we zagen al een aantal weken dat soort signalen.
@anon37686689 haha omg ja de horror. Heb daar wel eens naar gegoogled. Wie is geinteresseerd moet zelf maar even zoeken
Hoe verloopt BV bij hen brrrrrrrr
E. was tien weken bij de eerste tandjes. Het is idd vroeg maar het kan dus wel! Heb je al van die verkoelende tandvleesgel geprobeerd?