Ik ben op zoek naar tips / trucs / hacks voor nachtelijke flesvoeding.
Tot nu toe geef ik borstvoeding Maar ik ben aan het omschakelen naar kunstvoeding. Als laatste ‘vervang’ ik de nachtvoeding.
In ons vorige huis woonden we gelijkvloers en zette ik van te voren afgepaste hoeveelheden poeder en water klaar en was het alleen een kwestie van water verwarmen, mengen en klaar.
Maar nu hebben we een huis waar we boven slapen en ik heb geen zin om 's nachts de trap af te moeten. 'S nachts ben ik liever zo kort mogelijk uit mijn warme bed.
Dus hoe kun je zo snel/makkelijk mogelijk in zo’n situatie een flesje klaarmaken. In een thermoskan warm water doen hoor ik wel eens, maar dan is het tegen de tijd dat je het nodig hebt een hele andere temperatuur? Iemand ervaringen met waterkokers die water tot 38 graden verwarmen?

Ik merk het bij het schrijven van surprisegedichtjes of in gesprekken met mensen dat ik gewoon dingen niet goed begrijp of er niet op kom, terwijl ik normaal redelijk pienter ben. Stom is dat. Wilde mijn CV updaten en kost me echt zoveel moeite en komt gewoon niet uit mijn vingers. Geef borstvoeding dus misschien heeft het daar ook nog mee te maken. Voel me een beetje een leeghoofd (en alles draait nu natuurlijk om de baby en de zorg etc).