Ik vind ze zelfs heel erg pluizen, ik had ze vorig jaar en binnen no time zag het er smoezelig uit. Heb ze dit jaar ook niet meer gekocht daarom.
Wij hebben sokken van de zeeman met anti slip. Zie geen slijtage en pluizen ook niet.
Hier ook dikke fan van Ewers! Ik kocht 3 jaar geleden 1e paar voor mijn dochter, en mijn zoontje loopt er nu op, nog helemaal mooi en de sliplaag nog net zo goed werkend als toen ik ze kocht! *Altijd op 30 graden in de was en niet in de droger.
Ja precies die, moet wel zeggen dat ze toen denk ik nog kroop. Dan slijt alles wel sneller natuurlijk.
Ik ben op zoek naar wat leuke merkjes voor vrolijke newborn kleding. Ik krijg een meisje. Ik vind veel ‘bekende’ merken (marmar, konges, maar ook zara enzo) vaak heel neutraal en ik wil graag wat vrolijke dingetjes ook in haar kast ipv alles wit/beige. Heeft iemand leuke merken?
Mini rodini, lindex, Sproet & sprout, Ammehoela, bobo choses, maed for mini, carlijnq
Lindex en trixie
Ik sluit me aan bij het bovenstaande: Mini Rodini, Lindex, Molo, Smafolk. Hugo loves Tiki zou je ook nog naar kunnen kijken.
MP Denmark!
Niet… heb dit toen op Instagram gevraagd en kreeg echt heeeel veeeel terug dat het loslaat en toen dus niet gedaan
Maar wat moet je spuiten dan haha? Ik heb die plastic poten er helemaal niet meer terug onder gedaan. Andere handgreepjed erop en de kraan en wasbak gewoon grijs gelaten
De rest = de kraan? Ik zou wasbak en kraan gewoon laten
Z8 newborn, name it?
En misschien stom gezegd maar de zeeman en de wibra hebben ook echt leuk babyspul
Dank voor de merken! Zeeman en Wibra ga ik zeker ook even checken.
Heb je het goed schoongemaakt van tevoren? Dus echt met een ontvetter reinigen bv St Marc of verfreiniger. Dan goed drogen/laten drogen alvorens je de verf erop doet. Dat wil ook nog wel eens verschil maken.
Oh ik heb altijd hetzelfde. Houdt van lekker felle en primaire kleurtjes voor kleine kindjes.
Ik vind naast wat al genoemd is ook Little Green Radicals een heel leuk merkje:
En @poesch als je kunt wachten tot Boxing day, zeker doen dan is alles nog goedkoper bij NEXT.
Zijn er nog meer budget merkjes die leuk zijn, of online shops? Ik shop nu vooral via vinted en zeeman. De rest vind ik allemaal best prijzig voor de 2 maandjes dat ze het aan kunnen.