Wij hebben die bovenste en zijn er heel blij mee! Ze kan er zelf in klimmen en hij staat redelijk goed bij de rest van de keuken. Ik heb verder niet vergeleken met andere modellen, dus ik weet niet of er nog een andere is die beter is.
Thanks! Ik wil sowieso een zwarte vooral haha. En ik stel het echt al weken uit maar het is elke avond drama als één van ons aan het koken is dus ik denk dat ze dit echt fantastisch gaat vinden.
Dan zou ik hem echt kopen inderdaad! Ze staat er hier bijna elke avond bij en dan zo’n verademing. Voor we hem hadden was het steeds aan onze benen hangen en mopperen en nu kan ze lekker meekijken en alvast een komkommertje eten. Gisteren hebben we zelfs samen koekjes gebakken terwijl zij in de leertoren stond en soms wil ze er ook in ontbijten. Het is echt een aanrader vind ik.
Ohhh wat leuk, ik ga vanavond één bestellen
Misschien vertekend het op de foto maar bij die van bol lijkt de ruimte tussen de trede en het staplankje best groot?
Verder geen tips, want hier DIY maar je gast er zoveel plezier van hebben! Als er geen verschil in zit zou ik gaan voor die je het mooiste vindt.
Bedankt iedereen die gereageerd heeft! Fijn om andere ervaringen te lezen. Hij is de laatste maanden ook vaak ziek geweest, dus ik denk dat we even gaan kijken of hij, nu hij zich weer goed voelt, wat stappen maakt. Zo niet, gaan we inderdaad een afspraak maken bij het cb.
Wij hebben de bovenste en dan de variant dat ook tafeltje kan worden. Ideaal ding. Geen gezeur meer, sleept zelf naar het aanrecht. Staat goed en stevig. Aan tafeltje zitten vind ze ook geweldig.
Ik wilde eerst ook ikea hack maar toch geen zin erin.
Is 1 jaar te jong om over te gaan naar 1 dutje per dag?
Echt de dutjes gingen de laatste maand heel erg goed en nu is het ineens zo’n mega drama, ze wil gewoon echt niet meer.
Iemand ervaring mee?
Hier paar dagen na 1ste verjaardag overgegaan.
Eerste dut wilde ze gewoon echt niet.
Even doorzetten naar 1 maar ik vind het nu wel handiger dan 2 dutjes.
Ik ben nu tien weken zwanger en weet dat ik de komende weken geen zwangerschapsbroeken kan passen, maar wil wel even wat rondneuzen op Vinted. Weet iemand hoe broeken van merken zoals Noppies, Mamalicious of Prenatal vallen? Ik heb van H&M bijvoorbeeld broekmaat 40, maar van Esprit of Hema bijv. 38.
En inhaken op dit: hebben jullie tips voor zeangerschapsbroeken? En koop ik dat in mijn eigen maat of een maat groter?
In principe vallen ze hetzelfde dus kun je dezelfde maat bestellen.
Ikhad wel de tip gekregen dat 2ehands de buikband uitgerekt is als de broek tot laat in de zwangerschap gedragen is en dat dat in het begin dus niet fijn is, omdat die band dan slobbert.
Bij nieuw groeit/ rekt hij met je eigen formaat buik mee.
Ligt ook wel een beetje aan de kwaliteit van de broek. Van de broeken die ik gehad heb, zijn de buikbanden niet uitgerekt. Maar dat is natuurlijk lastig te zien via een foto op internet.
Ligt misschien ook aan je maat. Ik heb brede heupen en een smalle taille, dus bij mij waren die buikbanden veel te groot en groei ik er langzaam in.
Ja ik had dit wel ja. Maar dan bij m’n eigen broeken die ik de 2e keer weer wilde dragen. Was H&M en noppies.
Eigen maat. H&m geeft online best veel kleding en bon prix ook.
Ik vond de H&M positiebroeken echt klein vallen.
Ik had sowieso denk ik ‘pech’ Ik was bij de eerste echt veel aangekomen en ging van maat 36 naar maat 40 dus heb heel veel broeken gehad en bij de tweede/derde alleen maar stretch gedragen. Ik had een paar ‘under the bump’ broeken van asos! Die waren echt leven.
Ik denk niet dat dat met je maat te maken heeft, maar met de grootte van je buik. En over t algemeen wordt je buik groter naarmate je zwangerschap vordert.
Ik bedoel dus eigenlijk wat @Fishing zegt
@anon37686689 @Ketel
Hoe oud zijn jullie kindjes?
Mijn baby kan nog niet staan hoor haha, maar ben ff benieuwd vanaf wanneer zoiets leuk is!
Mijne is nu 19 maanden (en die van @Ketel ook geloof ik) maar ik denk dat ze dit een paar maanden geleden ook al leuk had gevonden.