Klopt! Hij staat hier nu een maandje ongeveer maar had zelfs nog eerder gekund.
Jij zei toch dat als hij uitgerekt is hij over je buik slobbert? Bij mij slobberen ze nieuw al. Maar dat leek me logisch omdat mijn buik nog moet groeien. Maar door jouw bericht kreeg ik de indruk dat dat niet voor iedereen zo is.
Nee zo bedoelde ik het niet.
Leggings met veel rek zitten bij mij nu al wel goed, maar broeken slobberen ook nog omdat m’n buik niet groot genoeg is.
Maar bij 2ehands heb je dus kans dat het al meer uitgerekt is en dus veel langer slobbert.
Ik vind dat slobberen niet altijd fijn namelijk.
Ongevraagde tip, ik vond de H&M before and after zwangerschapslegging heel fijn en van best goede kwaliteit.
Artikelnummer 0752657001
Ik vond leggings en broeken met zo’n buikband echt niet fijn. Vorige zwangerschap met normale leggings gedaan. En uiteindelijk johgingsbroeken. Nu bij de 2e wederom geprobeerd legging met buikband, maar zelfs nu met bijna 34 wk vind het niet fijn. Het zakt bij mij af. Had misschien ipv eigen maat een maatje kleiner moeten pakken.
Ja m’n collega zweert er ook bij. Ik dus totaal niet. Moet het dan omhoog heisen. Draag liever dan de normale leggings net onder m’n buik.
Ik kreeg vandaag een mail van Prenatal dat het Nijntje lampje die wij op de kinderkamer hebben staan onveilig kan zijn. Ik dacht ik deel hem hier ook even:
Het is echt even passen is mijn ervaring. Ik heb zoveel broeken en leggings moeten bestellen, omdat m’n maat gwn niet meer klopte en ik ook met m’n lengte zit. Uiteindelijk heb ik nog best lang veel normale leggings gedragen die meerekken bij de buik.
Wij hebben skeelers met 2 wielen achter en 1 voor, daar is ze vorig jaar lockdown mee begonnen, toen was ze 3. Dat ging prima! (Moet zeggen dat onze dochter motorisch best wel goed is).
Ze is nu 4 en denk ik al wel toe aan alle wieltjes achter elkaar, want februari vorig jaar kon ze ook al goed schaatsen op een enkele schaats
Is de Camelbak Eddy ook geschikt vanaf 1? Ik lees overal 3 of 4 jaar.
En zo nee, wat is een goede rietjesbeker die niet snel lekt? Ik vond die Munchkin fijn maar na een half jaar eigenlijk niet meer.
Wij gebruiken de Camelbak nu sinds een paar weken en zoontje is nu 21 maanden. Er komt wel veel tegelijk uit en ze moeten een beetje bijten in het rietje wil er water uitkomen. Ook kan er best veel in dus dat is denk ik net wat te zwaar voor een kindje van net 1. (Weet even niet precies hoe oud je kindje is)
Heb je die van Munchkin met dat gewichtje onderin? Wij hebben die ruim een jaar gehad en tot het eind eigenlijk altijd wel tevreden over geweest. Lekt ook niet hij ons.
Zijn eigenlijk alleen overgestapt omdat hij niet zo’n grote drinker is en ze moeten op die van Munchkin vrij hard zuigen. Uit de Camelbak komt het water makkelijker en in een grotere hoeveelheid dus dat leek ons wel heel handig.
Ja die van Munchkin gooien wij in de vaatwasser dus die zijn vervormd denk ik? Want van de drie lekt er nu eentje standaard en de anderen gaan er niet meteen goed op (en soms zit de bovenkant dan heel vast en krijg je hem niet meer los).
Dus ik zoek er een goed alternatief voor. Ik was al bang dat de Camelbak eigenlijk net te groot is. Hij drinkt wel heel goed dus het extra grote rietje is niet nodig.
Ah ja, irritant is dat. Áls ze lekken dan lekken ze ook meteen goed.
Andere rietjesbekers hebben wij nooit gebruikt dus heb daar verder geen tips voor.
Die beker slingert vaak rond van onze peuter maar N. pakt hem ook en drinkt er goed uit. Het is inderdaad wel een beetje ‘moeilijk’ om uit te drinken met dat bijten. Hij is ook wel wat groot inderdaad maar wij vullen hem gewoon nooit helemaal. Ik vind het echt een topbeker, kan ook zeker wat stoten hebben.
Wij hadden altijd die Nuby riet bekers tot een jaar of twee en nu camelbak
Haha wij hebben dat met een onverwoestbare tuit beker van de Kruidvat.
Heeft een logeerhuis cliëntje van ons eens uit de rijdende auto gegooid - gewoon nog heel
Ja die van Avent hebben wij hier. Mijn zoontje drinkt er prima uit en tot nu toe geen lekkage. Nadeel is wel dat dat rietje aan 1 kant zit, dus als het bijna leeg is dan komt er soms niks uit.
Iemand de ultieme tip voor een voedingskussen? Ook in nu mee te slapen. Ik zie allerlei dure merken zoals Doomoo, Snoozzz… maar krijgen niet alleen maar goede reviews bij bol. Bij Hema en prenatal ben je voor een basis voedingskussen met hoes ook al zowat €50 kwijt.
Vorige keer had ik gewoon 1 gekocht bij kruidvat in de aanbieding en dat was in principe wel prima maar nu met al die keuzes krijg ik toch keuzestress en denk van misschien zit er wel een heerlijke tussen die merken?
Het lijkt me eigenlijk wel lekker als er van die bolletjes in zitten maar misschien ligt dat niet lekker voor m’n baby later. Want we willen hem ook gaan gebruiken als een soort baby nestje om tussen ons in te leggen met de baby erop.
Ik heb nog die van domoo vd vorige keer. Maar gebruik liever een kussen, zo’n ergonomische, om tussen me benen te doen of net onder m’n buik als ik op m’n zij lig. Door m’n bechterew had ik er al een. Soms gebruik ik gewoon een knuffel die ook plat is.