Nee ik laat haar ook niet huilen hoor en snachts ga ik er gewoon meerdere keren uit haha. Ik begon over âeven laten huilenâ omdat ze dat weleens zeggen dat je dat kan proberen. Maar nee, wij doen dat niet.
Zal het onderzoek eens lezen.
@Kusjessoldaat dank voor de tip. Ik heb indd monodose en de neusspray. Ik heb de zuiger nog niet in huis. Ga die wel halen ja, voor oudste dochter had ik ook een zuiger.
Ik had wel laatst in zo ân wij jonge ouders achtig blad gelezen bij zoân column waarin iemand feiten of fabels checkt, dat er uit een onderzoek bleek dat babies waar de neus van uitgezogen werd niet eerder van hun neusverkoudheid af waren dan bij niet-zuigers. Dus ik dacht, niet nodig zoân ding (beinvloedbaar much?!). Maar het lijkt me eigenlijk gewoon wel een opluchting voor baby, dus ga hem wel kopen.
@Keroppi @Polly haha oh oh. Ja verschrikkelijk hÚ dat ze met die tekst, wat dus een officiële ziekenhuis folder is, schijnbaar ouders zo onzeker kunnen maken. Het staat er ook echt zo van -dit zijn harde feiten!
Vooral het stukje dat je kind in een cyclus van oververmoeidheid raakt als je je kind oppakt en troost als hij gaat huilen in bed⊠en omdat wij dat dus doen en ze soms oververmoeid gedrag laat zien dacht ik even dat ik alles fout deed.
Gelukkig was mijn eerste gevoel gewoon goed volgens jullie, en ik heb haar net weer lekker in slaap laten vallen op mij. Ze ligt nu in haar wiegje verder te slapen. Bedankt iedereen voor het geruststellen!