Ellie de olifant!
R. vindt teletubbies (youtube kids/videoland) en thomas de trein (Netflix) momenteel erg leuk. En Nederlandstalige kinderliedjes op youtube kids. Oh en Nijntje.
Sophie de Giraf vind ik ook leuk, lekker rustig (ik geloof videoland of netflix), maar boeit der helaas weinig momenteel. Der grote zus vindt dat wel leuk weer ineens.
Nijntje was hier favoriet op die leeftijd
Nijntje, en Poppy Zingt op youtube
Sesamstraat? Lekker ouderwets!
Ik gebruik de draagzak van Marsupi om baby in slaap te krijgen als niks anders werkt. Alleen die heeft grote klittenbanden en als ik haar dan neer wil leggen wordt ze alweer wakker van dat harde geluid. Ik wil dus eigenlijk een andere draagzak erbij maar ik heb niet echt behoefte aan een hele dure aangezien ik hem vooral thuis gebruik. Hebben jullie tips? (Ik zoek geen doeken)
Toevallig staan er nu in het verkooptopic wat zakken die al vanaf jong geschikt zijn! Ik weet alleen niet of het klikken vd gespen de baby wakker zal maken?
Wat ik vaak deed (weet niet of dat bij jouw zak kan) was de schouderbanden losser maken en dan de baby eruit tillen, dus geen geklik of klittenbandgeluid.
Nee bij mijn draagzak moet je dan echt de klittenbanden los maken. (Hier zie je ze aan de rug vd baby)
Ik denk dat gespen sowieso beter zijn dan het klittenband en volgens mij hebben alle draagzak wel gespen behalve van die doekachtige.
Ik zal eens kijken in het topic.
Bing, Puffin Rock op netflix
Ohja kan me voorstellen dat dat net teveel geluid produceert!
Miss tweedehands ergobaby?
Is inderdaad het grote nadeel van marsupi (verder was ik fan). Ik heb na de marsupi een tula free to grow gehad, die vond ik ook heel fijn. En kun je redelijk geluidsloos je kind uithalen door de schouderbanden losser te maken. Het echte losmaken deed ik als ik haar had weggelegd, in een andere kamer.
Veel van wat hierboven al staat, maar als toevoeging: Juf Roos!
Niet de hele afleveringen, maar de liedjes compilatie op YouTube.
Bing!
Al roept het ook raadsels op (wie of wat is Flop? Waarom heeft Pando nooit een broek aan en mag hij altijd zijn zin doordrijven?), mijn dochter vind het fantastisch
Zie ook:
En Juf Roos vindt ze ook SUPER leuk, wij verre van. Gijs is echt mn ergste nachtmerrie
Ik heb een ergobaby embrace via Vinted gekocht voor 25/30 euro en ben er heel blij mee. Heeft gespen die heel ‘zacht’ open kunnen en lekkere zachte stof, een soort Jersey. Maar wel echt een zak ipv doek. Was voor ons eigenlijk een uitprobeersel of ik (en baby) een draagzak überhaupt fijn vonden, maar ben tot nu toe nog steeds tevreden en nog geen andere nodig gehad (baby nu 5,5 maand). Hij is wel tot Max 11 kg, maar zeker voor alleen thuis is dat komende tijd prima voor jullie denk ik?
Mijn dochtertje vond toen beertje bruin (op Netflix) heel leuk
Hahahaha Gijs is echt vreselijk. Hoe kan een volwassen man die rol spelen ook. Dat moet toch gewoon pijn doen?
Die accenten zijn echt om te huilen. En ik erger me ook kapot dat Juf Roos elke aflevering lijkt schoon te maken of te bakken ofzo Hier zitten we in de fase dat er Paw Patrol of Blues Clues gekeken wordt.
Bluey en Nijntje!
Ik vind Bluey zelf ook heel leuk om te kijken, het is wel echt geschikt voor kleine kinderen maar er komen ook interessante onderwerpen voorbij (taakverdeling in het huishouden, onvruchtbaarheid, noem maar op).
Hier is Meneer Papier (npo) favoriet. Heel leuk gemaakt, mooie muziek, grappig en rustig. Verdere favorieten: Bluey, Nijntje en Dropje.