Tips, ervaringen & aanraders #6

Ik ben benieuwd naar je ervaring! Hier hetzelfde verhaal namelijk, J is wel nog wat jonger

Nee dat antwoord is al bekend :joy::joy:

HATE IT

1 like

Ja klopt hoor, ik stel me in op het ergste (een week :smiling_face_with_tear:). Dan valt het hopelijk mee! En heb nu met m’n vriend afgesproken dat we om en om een nacht pakken, heeft toch geen zin om beide steeds wakker te zijn.

@Zomerhitte yes ik laat het weten! We gaan morgenavond starten, ik vind net voor + tijdens de eerste hele dag opvang geen goed moment. Na morgen gaat ze eind volgende week pas weer, dus ik denk het ‘ideale’ moment. Wish me luck :grin:

2 likes

Succes iig!

1 like

@Yzile ze vind het inderdaad super leuk. Vooral de ballenbak.

Wel heel warm binnen

Gelukkig verkopen ze gekoeld kraanwater voor maar €1,50 #afzetters
Het is ook wel echt leuk voor die kleintjes vind ik. Ze kunnen zo lekker oefenen en kijken naar de andere kinderen.

Weer een spelletjestip! Staat op dat het voor 5+ is maar dat snap ik echt niet, mijn kinderen van ruim 3 spelen het iig heel graag en ik denk dat het eerder ook al kan mits je kind de kleuren kent. Gevonden in de kringloop.

Er zit een worm met springveer in de boomstam en de specht prikt gaatjes in het stukje papier wat de boomstam afdekt. Op een gegeven moment zitten er zoveel gaatjes in dat de worm (echt hard!) omhoog springt dus grote hilariteit.

9 likes

Ja en vergeet de 8,95 entree niet. Vond ik ook best heftig

Huh nee jouw kind is toch nog geen 1? Dan is het gratis!

Edit: dat is in elk geval bij monkeytown. sorry ik noem al die dingen ballorig

Nee bij ballorig zijn alle kinderen 8,95 en iedereen boven de 18 gratis

1 like

Tijdens de peuteruren kost het hier veel minder, en via social deal kun je goedkoop kaartjes incl wat te eten of drinken kopen

1 like

Vraag die vast al tig keer is langsgekomen, maar nog leuke cadeau-ideeën voor een drie-jarige?

Het ‘grote’ kado hebben we al, maar willen er nog iets bij geven. Ze krijgt van familie sl een doktersset, een spelletje en knutselspullen.

Ik heb haar zelf al gevraagd wat ze zou willen maar daar komt niet echt iets uit :smile:

2 likes

Misschien een voorleesboek?

Goede tip, hoewel onze boekenkast al uitpuilt altijd een goed idee :slight_smile:

1 like

@Keroppi K. kreeg oa dit balansspel met aapjes wat bijna dagelijks wordt gespeeld: Bekijk Ariko Montessori Reken Balans Spel Aap - Leren Rekenen - Interactief Speelgoed - Telraam - Reken weegschaal - Educatief op: Ariko Montessori Reken Balans Spel Aap - Leren Rekenen - Interactief Speelgoed -... | bol.com

Er zitten kaartjes bij met sommen (nog te moeilijk) maar ook met een getal en dan het aantal aapjes getekend en zo kan ze her nu ook steeds beter zelf spelen. Het juiste cijfer bij het kaartje zoeken op basis van herkenning en dan de aapjes op het kaartje tellen en zo weet ze welk cijfer het is en gaat ze de cijfers ook steeds beter herkennen.

Verder is het schoolbord van Ikea een grote hit, net als een duplo vliegtuig en nieuwe regenlaarzen.

4 likes

Bergstein Regenlaarsjes
Regenjas
Pyjama
Verkleedkleding
Onesie
Haaraccessoires (voor meisje)
Kaartje dierentuin
Kaartje monkeytown
Kaartje bioscoop

3 likes

Onze Ballorig is wel gratis onder 1 jr!

2 likes

Ik heb puzzels (dille en kamille heeft leuke!)
Kinder paraplu
Knutselbox
Krijtjes voor in bad
Kleiset
Magneet speelgoed vd lidl

4 likes

Ja klopt maar dat is als je weggaat voor 12:00 en ik kom pas na 12.00!

Maar heb een jaar abo afgesloten want dat is 8,95 per maand

Naar wat voor televisie programma’s keken jullie kindje(s) toen ze ongeveer 1,5 jaar oud waren?
Mijn zoontje kijkt naar tik tak, maar we hebben alle afleveringen wel gehad nu. Veel tekenfilms vind ik best schreeuwerig/heftig, dus ben op zoek naar iets wat enigszins rustig is. Iemand tips?